Gå til innhold

Katter i andres hager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres mening om andres katter i deres hage? Da mener jeg ikke de som gjør i fra seg i bedet eller andre lignende ting, men de som går rundt og eller legger seg ned på plena, terrassen og evt trær dere har der?

Anonymkode: a393e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi en katt i nabolaget som faktisk går inn i huset om verandadøren står åpen. Og bæsjer i hagen.. synes ikke noe om det, men er jo ikke så mye jeg får gjort med det, annet enn å få katten til å gå om vi ser den.

Anonymkode: f81e0...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er deres mening om andres katter i deres hage? Da mener jeg ikke de som gjør i fra seg i bedet eller andre lignende ting, men de som går rundt og eller legger seg ned på plena, terrassen og evt trær dere har der?

Anonymkode: a393e...4aa

Har du spurt katten om hva de mener med at fremmede beveger seg på det de har definert som sitt territorium?

Anonymkode: 4f798...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres mening om andres katter i deres hage? Da mener jeg ikke de som gjør i fra seg i bedet eller andre lignende ting, men de som går rundt og eller legger seg ned på plena, terrassen og evt trær dere har der?

Anonymkode: a393e...4aa

Er allergisk, så jo lengre unna andres katter er, jo bedre. Heldigvis har ryktet spredt seg blandt kattene i nabolaget at i min hage går en hund som elsker katter og vil lekesloss med dem. 

Anonymkode: e6b3a...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra det! Og skjønner virkelig ikke at det i det hele tatt kan være lov!

Anonymkode: 3e478...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fordra det! Og skjønner virkelig ikke at det i det hele tatt kan være lov!

Anonymkode: 3e478...6c5

Jeg mente de kattene som IKKE gjør fra seg på andres eiendom, men som bare går rundt omkring

Anonymkode: a393e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg så mye hage, men bor i et nabolag med masse katter. Har katt selv. Er ikke superbegeistra for at de kommer opp på verandaen min, men det er kun pga min egen katt og at jeg ikke vil at det skal bli noe slossing. Hadde jeg ikke hatt egen katt hadde det ikke gjort meg noe om de kom innom her i blant. 

Anonymkode: 9fc66...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke fordra det! Og skjønner virkelig ikke at det i det hele tatt kan være lov!

Anonymkode: 3e478...6c5

Dyr generelt burde forbys. De bare går og flyr og bryr seg ikke med eiendomsregisteret i Hønefoss.

Anonymkode: 4f798...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres mening om andres katter i deres hage? Da mener jeg ikke de som gjør i fra seg i bedet eller andre lignende ting, men de som går rundt og eller legger seg ned på plena, terrassen og evt trær dere har der?

Anonymkode: a393e...4aa

Katter er selvstendige dyr. De går inn om døren er åpen, legger seg på din dørmatte, legger seg på din terrasse eller i din hage. De er bare nysgjerrige vesener som utforsker :) Får besøk jevnlig, bare løfter de pent ut når de kommer inn. Ellers så må de gjerne kose seg i hagen min eller på terrassen. 

Anonymkode: dedfd...5bc

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når nabopus kommer på besøk ❤️ Han kommer på verandaen og ser inn i stua i håp om at vår pus er hjemme, de løper rundt og leker sammen ❤️ 
Før vi fikk vår pus var nabopusen ofte innom for å hilse. Han la seg gjerne i en stol ute sammen med oss og sov litt ☺️ 

Anonymkode: 99925...75b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg absolutt ingenting. Snakker med de, og koser med de om de vil ha litt kos.

Anonymkode: 4e882...97c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kos, men ene katten min blir illsint hvis jeg prøver å snakke med andre katter, då da holder jeg meg unna om hun er hjemme. Sjalu. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagsomt når jeg har baby som skal sove ute i vogn.. Er redd for at katter skal hoppe opp i vognen. Må ha på myggnett, og sjekker hele tiden. 

Ellers har jeg ikke noe imot katter som bare er der, så lenge de ikke driter i hagen eller graver i bedene. 

Anonymkode: bc5af...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt katten om hva de mener med at fremmede beveger seg på det de har definert som sitt territorium?

Anonymkode: 4f798...6bd

Haha morsomt;) men så er det nå slik at det iverhodet ikke er kattens territorium selv om den tror det. Alle kan ikke føye seg etter et dyr som tror den eier noe den ikke eier. Håper ikke du mener det?:p
 

Anonymkode: 096cb...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryr meg ikke. Jeg har satt opp et vanningsssystem på den delen av hagen jeg ønsker dyrefri som skrur seg på ved bevegelse og det fungerer veldig bra. Uten om det bryr jeg meg ikke

Anonymkode: daa26...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter som kommer spaserende rundt i min hage og legger seg i mine møbler irriterer meg grenseløst.

Anonymkode: 5018a...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plagsomt når jeg har baby som skal sove ute i vogn.. Er redd for at katter skal hoppe opp i vognen. Må ha på myggnett, og sjekker hele tiden. 

Ellers har jeg ikke noe imot katter som bare er der, så lenge de ikke driter i hagen eller graver i bedene. 

Anonymkode: bc5af...c07

Bruk kattenettet om det er fare for katt i vogna. Myggnett er så tynt så det kan katten lett rive opp med klørne.

Jeg liker IKKE katter på min eiendom. Jeg har ikke valgt å få katt, men må leve med å sjekke babyen i vogna hele tiden, få pels i utemøblene, fotspor på bilen (i tillegg til jamrende katter langs husveggen om natta, stinkende kattemøkk blant blomstene mine og jordbær som barna må kaste pga kattemøkk/piss, kattepiss på bilen osv) fordi mange i nabolaget synes det er SÅ kos med katt. 

Anonymkode: cb88d...4d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Jeg mente de kattene som IKKE gjør fra seg på andres eiendom, men som bare går rundt omkring

Anonymkode: a393e...4aa

Ja, var det jeg mente også!

Anonymkode: 3e478...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...