AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Har en kattunge som syns det er veldig gøy å ta tak i føttene mine å bite. Han biter hardt også. Kan også plutselig hoppe på meg og bite. Skjønner det bare er lek. Tar han unna og sier fy med streng stemme, men det hjelper ikke akkurat, han bare kommer tilbake. Jeg leker og koser mye med han, han er en kosepus når han er rolig. Men angriper meg når han er vilter og i lekehumør. Hvordan får jeg han til å slutte å bite? Eller slutter han når han blir eldre uansett. Han er 13 uker. Anonymkode: 0e875...31d
Gjest Magritta Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Finn fram en leke han kan bite på istedet.
Kittyfox Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Pusefrøkna vår hadde sånne raptuser hvor hun ble helt djevelsk. Angrep beina våre, beit det hun klarte å få tak i. Det hjalp å avlede mye med leker, gjøre henne sliten med lek slik at hun ikke skulle kjede seg og la det gå ut over oss når vi bare gikk over gulvet. Hun roet seg når hun ble omkring et år og fikk gå ut. nå er hun 2 år og bedagelig ☺️ Nesten så jeg savner de raptusene, de gjør så mye gøy i den alderen 😂
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker130 skrev: Finn fram en leke han kan bite på istedet. Finner fram og han leker med det en liten stund, men så løper han bort til meg og tar beina mine igjen 😅😸 Anonymkode: 0e875...31d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, Kittyfox skrev: Pusefrøkna vår hadde sånne raptuser hvor hun ble helt djevelsk. Angrep beina våre, beit det hun klarte å få tak i. Det hjalp å avlede mye med leker, gjøre henne sliten med lek slik at hun ikke skulle kjede seg og la det gå ut over oss når vi bare gikk over gulvet. Hun roet seg når hun ble omkring et år og fikk gå ut. nå er hun 2 år og bedagelig ☺️ Nesten så jeg savner de raptusene, de gjør så mye gøy i den alderen 😂 Leker mye med han og han har mange leker, men når han får øye på beina mine så tar han å angriper dem igjen 😸 Anonymkode: 0e875...31d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leker mye med han og han har mange leker, men når han får øye på beina mine så tar han å angriper dem igjen 😸 Anonymkode: 0e875...31d 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leker mye med han og han har mange leker, men når han får øye på beina mine så tar han å angriper dem igjen 😸 Anonymkode: 0e875...31d 6 minutter siden, Kittyfox skrev: Pusefrøkna vår hadde sånne raptuser hvor hun ble helt djevelsk. Angrep beina våre, beit det hun klarte å få tak i. Det hjalp å avlede mye med leker, gjøre henne sliten med lek slik at hun ikke skulle kjede seg og la det gå ut over oss når vi bare gikk over gulvet. Hun roet seg når hun ble omkring et år og fikk gå ut. nå er hun 2 år og bedagelig ☺️ Nesten så jeg savner de raptusene, de gjør så mye gøy i den alderen 😂 Ja, de er herlige og gjør mye gøy i den alderen 😻 Anonymkode: 0e875...31d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Kattungen angriper bena dine fordi de rører på seg, og da er de spennende! Når han angriper/ser at han er på vei til å angripe, stå helt stille. Å ta tak i han og si fy vil ikke gjøre noe. Han høres dog ut som en helt vanlig kattunge. Det vil bli bedre med alderen, men akkurat nå løper han vel etter alt som rører seg ;D ha en kattesnor f.eks som du kan avlede ham med Anonymkode: 5dec3...6f0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kattungen angriper bena dine fordi de rører på seg, og da er de spennende! Når han angriper/ser at han er på vei til å angripe, stå helt stille. Å ta tak i han og si fy vil ikke gjøre noe. Han høres dog ut som en helt vanlig kattunge. Det vil bli bedre med alderen, men akkurat nå løper han vel etter alt som rører seg ;D ha en kattesnor f.eks som du kan avlede ham med Anonymkode: 5dec3...6f0 Takk for tips 😊 Ja han løper etter alt, vaske gulvet er heller ikke lett for han løper etter moppen 😸 Anonymkode: 0e875...31d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 Jeg tenker at å si nei er bra, eller fy om det er kommandoen du bruker. Katter seg i mellom mjauer (les: sier au). Når de leker med søsken og andre katter, for å lære seg hva er vondt og hvor voldsom man kan være med hverandre. Gir du uttrykk for smerte når pus biter vil den lettere forstå hva du mener. Men over sier gi den en leke, som jeg er veldig enig i, men vil legge til at om lille pus er i herje humør kan du bruke leken til å herje med den med, og la den bite den i stedet for hånden din. Det har fungert veldig bra for min katt nummer to, som aldri har laget en skramme. Hilsen en som lot kattungen bite i ben og hender fordi hun var så søt (når hun var liten) og angrer bittert;) Anonymkode: 03734...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #11 Skrevet 12. august 2020 Det er en kattunge.. det er vanlig Anonymkode: b7716...4d2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #12 Skrevet 14. august 2020 Nå har han funnet et tøybånd som han løper rundt med. Så nå er vist det mer interessant en føttene mine 😸 Anonymkode: 0e875...31d 1
Kittyfox Skrevet 15. august 2020 #13 Skrevet 15. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har han funnet et tøybånd som han løper rundt med. Så nå er vist det mer interessant en føttene mine 😸 Anonymkode: 0e875...31d Morsomme vesen 😂 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #14 Skrevet 15. august 2020 1 time siden, Kittyfox skrev: Morsomme vesen 😂 Ja 😂❤️ Anonymkode: 0e875...31d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå