Gå til innhold

Slette fra snapchat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sletter dere dater som dere ikke ønsker å gå videre med på snap eller lar dere personen være der og sender av og til?

Anonymkode: 42f50...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sletter de heller om de viser null interesse etter første møtet

Anonymkode: 85ccb...8e3

Skrevet

Sletter når jeg ikke føler noe kjemi der. Eller at jeg bare får snaps som sendes til 14 andre samtidig. Eller bare selfies for å vise at de har trent eller ser pen ut fra den vinkelen eller noe sånt.

Virker som mange samler på snappere og er ute etter følgere til insta.

Og hvis dere lurer. Jeg er dame og snakker om menn...

Anonymkode: 360fe...fbf

Skrevet

Hva er vitsen med å ha de på snap hvis man ikke skal fortsette å date. Nei jeg sletter

Anonymkode: 41b4b...184

• Liker 1
Skrevet

Sletter de teite, beholder de trivelige. Plutselig må man ha noe med de å gjøre igjen!

Anonymkode: 3bc4c...dee

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleide å slette alle etterhvert som jeg ikke var interessert eller at samtalen døde ut. Men en god venninne mener at det er slemt og det er definisjonen på ghosting. Noe jeg ikke tenkte på før men innsett at det er sant. Nå pleier jeg å skrive at jeg ikke følte kjemien, ønsker de god sommer og sletter de etterpå :) 

Skrevet

Sletter etter at det er avklart at det ikke blir noe mer, med mindre de er en av noen få som har endt opp som venner istedet. Har bare venner på Snapchat.

Anonymkode: 8bae3...9ba

Skrevet
På 11.8.2020 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Eller at jeg bare får snaps som sendes til 14 andre samtidig. Eller bare selfies for å vise at de har trent eller ser pen ut fra den vinkelen eller noe sånt.

Virker som mange samler på snappere og er ute etter følgere til insta.

Og hvis dere lurer. Jeg er dame og snakker om menn...

Anonymkode: 360fe...fbf

Hahaha... Synest det er mange menn som "holder" på sånn. Og dette er voksne menn også.

Anonymkode: 8a735...a08

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hendt at jeg har slettet noen, men de/den bare er der ubrukelig.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sletter etter at det er avklart at det ikke blir noe mer, med mindre de er en av noen få som har endt opp som venner istedet. Har bare venner på Snapchat.

Anonymkode: 8bae3...9ba

Spør du først for å avklare dersom du eksempel merker manglende interesse fra deres side? Jeg hadde en som tydeligvis bare ønsker sex da han ikke tok noe kontakt etterpå, så jeg slettet han uten å si noe. Greit nok han svarte meg når jeg skrev men da bare jeg stod for kommunikasjonen tar man jo hintet. Føler meg ikke frekk igrunn 

Anonymkode: 85ccb...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...