AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 det er jo egentlig omvendt. Med mindre man bruker tampax med hylse da. Hvis du bruker OB må disse føres inn med fingre. og overføre alle bakterier opp i skjeden. Og man har jo ikke mulighet til å vaske seg først om man for eksempel må bytte på et kjøpesenter, Jo man kan vaske seg før man går inn men man må alikevel ta på dørhåndtaket før man går inn i båsen.. en annen ting ting er jo at man ofte bytter de gangene man må tisse. Og jeg tviler på at de fleste går innom vasken og vasker seg før de går på do når de er veldig tissetrengte. så alt i alt er jo bind mye mer renslig. så slutt og kall oss som bruker bind for ekle. Anonymkode: 1bf60...7ba 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Det er jo ikke dere som bruker bind vi synes er ekle da, det er det å bruke bind som er ekkelt. For meg, ikke for deg. Vasker forøvrig hendene før jeg bytter tampong, tissetrengt eller ei! Anonymkode: d6e04...d77 3
Humle Brumle Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Er det en greie da? At det er sånn tampongbande som sier bind er uhygienisk? Både tampong og bind er helt trygt å bruke. 2
esk Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Synes bind er ekkelt for min egen del, men driter jo i hva andre bruker. Det går jo ikke utover meg.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Tamponger har aldri vært noe for meg, men jeg er veldig glad for at jeg gikk fra bind til å heller bruke menskopp. For ja, jeg synes i grunnen det er ganske ekkelt å bruke bind! Anonymkode: b7ec7...990
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 2 timer siden, esk skrev: men driter jo i hva andre bruker. Det er i alle fall veldig uhygienisk! Anonymkode: 85128...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Jeg synes tampong er ekkelt. Får helt angst av å ha en bakteriebombe oppi dåsa. Anonymkode: 28fbf...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Er vel ingen som har sagt at det er urenslig, men for oss med god luktesans er det rimelig ekkelt ja. Lukten av rå kjøttdeig fra dama ved siden av deg på bussen en varm sommerdag er ikke akkurat sjarmerende. Anonymkode: 99d3c...869 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 Skulle tatt seg ut å bytte hver gang man tisser, jeg tisser sikkert 10 ganger daglig. Anonymkode: 46e19...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 Hva synes menn om dette? Er bindbruk en dealbreaker i dating, eller klarer mange å skjule bruken? Anonymkode: a4e6b...6a2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som har sagt at det er urenslig, men for oss med god luktesans er det rimelig ekkelt ja. Lukten av rå kjøttdeig fra dama ved siden av deg på bussen en varm sommerdag er ikke akkurat sjarmerende. Anonymkode: 99d3c...869 Selv stapper jeg inn både to og tre tamponger på en gang. Jeg bare knyter snorene sammen til en snor. Da varer de litt lenger og man lukter ikke kjøtt eller bæsj 👍 Anonymkode: a4e6b...6a2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #12 Skrevet 11. august 2020 Nå tar du feil, ts. Det er ikke uhygienisk å stappe en tampong inni. Hjemme vasker jeg meg på hende først, skifter og vasker meg etterpå. På kjøpesenter osv. så har jeg alltid med en liten antibac. Bruker denne inne på toalettet før jeg setter meg og skifter. Åpner døren igjen med hånden som ikke ble brukt til å sette i tampong. Så vasker jeg meg. Antibac er å foretrekke dersom hendene ikke er synlig skitne, noe de som regel ikke er når man er på et kjøpesenter. Tampong holder også blodet og alt det ekle (koagler) osv unna trusen og gnir ikke ting utover når man går. Bind funker sikkert utmerket for de som kun bør et par dråper, men ikke for oss som har kraftige blødninger. Ekkelt å kjenne det renne, at det gnis utover eller går over kanten eller gjennom. Anonymkode: f6748...e80 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #13 Skrevet 11. august 2020 Hva er vits i å krangle om hva som er best? Det som er best for deg trenger ikke være best for andre og omvendt. både tampong og bind funker bra. Det er vel ingen som blir syke av noen av delene vil jeg tro. jeg bruker begge deler, og har aldri fått infeksjoner av hverken det ene eller andre. smak og behag hva en liker Anonymkode: 21d06...731 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #14 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som har sagt at det er urenslig, men for oss med god luktesans er det rimelig ekkelt ja. Lukten av rå kjøttdeig fra dama ved siden av deg på bussen en varm sommerdag er ikke akkurat sjarmerende. Anonymkode: 99d3c...869 Dette er mitt problem og, ekstremt god luktesans. Hver gang jeg hører noen snakke om en «deilig blodig biff» så tenker jeg på mensen, det lukter helt likt. Selv bruker jeg menskopp, og har gjort det i mange år. Anonymkode: 1f642...eaf
pia mater Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 Ingen av delene er da urenslig. Så lenge man bytter ofte nok og vasker seg som et normalt menneske er det da helt innafor. Jeg bruker som oftest bind, da jeg blør lite og får lett infeksjoner av tamponger (har ingenting med byttefrekvens). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå