AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Datet en fantastisk, varm og omsorgsfull mann i cirka syv måneder. Det gikk veldig bra, men vi møttes bare to ganger i måneden pga langdistanse. Vår siste date gikk veldig bra, og vi var begge klare for å bli noe mer, men hadde ikke tatt praten. En uke før vi skulle møtes igjen gikk han nesten "cold turkey", men la ut masse i sosiale medier. Han er en mann av få hobbyer, og som poster lite på sosiale medier, men plutselig snappet han masse, la ut ting på instastory osv. Vi møttes, og han bare avsluttet alt, og sa at han syntes vi hadde brukt for lang tid på noe mer, jeg innrømmet alle følelsene mine og sa jeg ville mer med han, men han hadde "mistet følelsene". Han virket veldig lei seg, sa hvor glad han var i meg og at han hadde vært så forelsket, og beklaget at ting hadde snudd 180 grader. Dagen etter var han bare hjemme som vanlig, og virket lei seg fordi han var lite på internett, men nå de siste dagene gjør han MASSE. Alt han gjør er utypisk han. Han er ute hele dagen og treffer venner, er på besøk, og gjør diverse ting han har sagt til meg han hater. Han virker likeglad, og snapper vanvittig mye. I går gikk han plutselig fjelltur (han hater friluftsliv) med noen kompiser for eksempel. Jeg har ikke hørt et ord fra han, og er så såret og lei meg, og lurer på hvordan man kan snu 180 grader og bli en annen person, og hvordan han kan miste følelsene på bare to uker.. Trenger råd fra menn; mest lurer jeg på hvorfor han oppfører seg sånn i etterkant av bruddet? han dumpet meg, så det er jo merkelig Anonymkode: 85bf8...70d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Det er ikke en uvanlig strategi å holde seg aktiv etter brudd, være mest mulig med venner og sosiale ting for å ikke sitte hjemme å tenke for mye. Selv om han slo opp og det tydeligvis ikke fungerte for han, betyr jo ikke det at han ikke er lei seg. Høres ut som han likte deg og var lei seg at det ikke fungerte. Men dessverre er det sånn noen ganger, det fungerer bare ikke selv om det er følelser der. Og det forstår jeg er en veldig vanskelig situasjon for deg å akseptere, særlig når du opplevde at alt var så fint. Anonymkode: 1c6b0...92d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå