AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Kort fortalt: Vi har møttes to ganger, og følte at ting mellom oss klaffet skikkelig godt. Men han tar aldri kontakt. Han kan kanskje sende meg en melding i uken, og thats it. Han avtalte heller ikke nye møter med meg men tar dette spontant, og virker som han er ute og farter hele tiden. Når vi først tekster så merker jeg at han ønsker å holde samtalen igang, men bør jeg likevel bare se på dette som bortkastet tid? Han kan stille spørsmål som om jeg ønsker barn, om jeg vil gifte meg o.l men kjenner meg likevel usikker på om han faktisk er interessert eller bare ser på meg som noen han kan ta kontakt med når han kjeder seg. Anonymkode: 01507...a34
WhiteSwan Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Veldig rart.. vet du hva han gjør til daglig? Om han faktisk er opptatt. Jeg tenker jo at hvis man vil bli kjent så har man kontakt ofte, ikke bare en gang i uka.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 4 minutter siden, WhiteSwan skrev: Veldig rart.. vet du hva han gjør til daglig? Om han faktisk er opptatt. Jeg tenker jo at hvis man vil bli kjent så har man kontakt ofte, ikke bare en gang i uka. Ja han er opptatt, men tenker det samme som deg og at det er merkelig. Vurderer å bare kutte han ut for føler det er for tidlig å spørre hva han egentlig vil selv om jeg gjerne skulle hatt ett svar på dette Anonymkode: 01507...a34
WhiteSwan Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han er opptatt, men tenker det samme som deg og at det er merkelig. Vurderer å bare kutte han ut for føler det er for tidlig å spørre hva han egentlig vil selv om jeg gjerne skulle hatt ett svar på dette Anonymkode: 01507...a34 Da bør du egentlig bare gjøre det for du kan finne deg en som tar seg mer tid til å bli kjent med deg, det er jo viktig
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, WhiteSwan skrev: Da bør du egentlig bare gjøre det for du kan finne deg en som tar seg mer tid til å bli kjent med deg, det er jo viktig Ja.. Er så kjedelig for når vi faktisk er sammen merker jeg han er mye mer interessert i å bli kjent enn andre jeg har datet. Han er veldig på da og stiller spørsmål o.l. Anonymkode: 01507...a34
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Hvorfor ikke spørre han da? Det er for tidlig etter to møter Anonymkode: 01507...a34
Måneskinn Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Jeg ville kutta kontakten. Greit nok at folk har mye å gjøre og kan være opptatt, men jeg tror da vitterlig at dersom det er interesse der så finner man 2 min til å sende en sms/snap eller noe. Man vil anstrenge seg litt. Dette høres ut som en som tar det som det kommer, har sikkert flere han har kontakt med. Kjipt, men bare la det gå. Hans manglende initativ er egentlig svar nok.. Som de sier: ikke noe svar er også et svar. 2
MarieLo Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er for tidlig etter to møter Anonymkode: 01507...a34 Ja vel. Du får droppe han da, siden du ikke kan snakke med han. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Måneskinn skrev: Jeg ville kutta kontakten. Greit nok at folk har mye å gjøre og kan være opptatt, men jeg tror da vitterlig at dersom det er interesse der så finner man 2 min til å sende en sms/snap eller noe. Man vil anstrenge seg litt. Dette høres ut som en som tar det som det kommer, har sikkert flere han har kontakt med. Kjipt, men bare la det gå. Hans manglende initativ er egentlig svar nok.. Som de sier: ikke noe svar er også et svar. Ja tenker det samme igrunnen. Men dersom han tar kontakt igjen og eksempel spør om vi skal finne på noe, skal jeg da si at jeg kanskje ikke føler han er så interessert og at jeg tenker derfor at det ikke er noe poeng? Anonymkode: 01507...a34
Måneskinn Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja tenker det samme igrunnen. Men dersom han tar kontakt igjen og eksempel spør om vi skal finne på noe, skal jeg da si at jeg kanskje ikke føler han er så interessert og at jeg tenker derfor at det ikke er noe poeng? Anonymkode: 01507...a34 tja.. her er jeg ingen ekspert - men det spørs jo litt hva man føler der og da. Føles det som noe som kunne vært ålreit å gjøre, hvorfor ikke finne på noe? Samtidig få inn at det ikke er så ålreit med så mye stillhet? Jeg innrømmer at på sånne ting er jeg ganske blank.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #12 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, Måneskinn skrev: tja.. her er jeg ingen ekspert - men det spørs jo litt hva man føler der og da. Føles det som noe som kunne vært ålreit å gjøre, hvorfor ikke finne på noe? Samtidig få inn at det ikke er så ålreit med så mye stillhet? Jeg innrømmer at på sånne ting er jeg ganske blank. Ja jeg får se det litt ann kanskje. Jeg er ganske blank selv merker jeg, spesielt om det blir som dette her. Jeg vet at han generelt er lite aktiv på å sende ting på snap eksempel, men han svarer på to sekunder så han er jo åpenbart på telefonen Anonymkode: 01507...a34 1
Måneskinn Skrevet 11. august 2020 #13 Skrevet 11. august 2020 kanskje han bare er litt treig? Det kan jo være så mange årsaker. jeg vil gjerne tro det beste om alle, men skjønner jo at det ikke er helt innafor alltid 😎
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #14 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Måneskinn skrev: kanskje han bare er litt treig? Det kan jo være så mange årsaker. jeg vil gjerne tro det beste om alle, men skjønner jo at det ikke er helt innafor alltid 😎 Ja kan jo håpe det er det som er grunnen men han er veldig kjapp og utadvendt, godt likt så jeg tviler på dette. Vet ikke. Nei jeg også men begynner å miste håpet 😂 Anonymkode: 01507...a34
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 Kunne skrevet det samme. Møttes to ganger fordelt på 24 timer begge gangene siden han bor litt unna, han oppførte seg som om han var forelsket omtrent og virket genuint betatt og glad, det var han sikkert også. Men å få meld maks en gang i uka og av og til hver 14 dag gikk for mye imot min magefølelse av hva som er greit, så jeg droppet med tungt hjerte. Han var også entusiastisk og på de gangene han først skrev. Hvis noe skurrer for deg er det nok en grunn til det. Med eksen fikk jeg meld 3 dager etter første date, så begynte vi å tekste hver dag eller annenhver dag, helt naturlig og ikke masse svada, men nok til det føltes bra ut for begge (vet han er en eks, gode venner i dag så ikke det som er poenget). Anonymkode: dc007...328
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kunne skrevet det samme. Møttes to ganger fordelt på 24 timer begge gangene siden han bor litt unna, han oppførte seg som om han var forelsket omtrent og virket genuint betatt og glad, det var han sikkert også. Men å få meld maks en gang i uka og av og til hver 14 dag gikk for mye imot min magefølelse av hva som er greit, så jeg droppet med tungt hjerte. Han var også entusiastisk og på de gangene han først skrev. Hvis noe skurrer for deg er det nok en grunn til det. Med eksen fikk jeg meld 3 dager etter første date, så begynte vi å tekste hver dag eller annenhver dag, helt naturlig og ikke masse svada, men nok til det føltes bra ut for begge (vet han er en eks, gode venner i dag så ikke det som er poenget). Anonymkode: dc007...328 Det er skikkelig kjipt når det skjer! Jeg er også vandt med å ha jevnlig kontakt i tillegg møtes jevnlig. Tenker at etter møter skal kontakten bli mer og ikke mindre.. Det er veldig rart for jeg føler virkelig han er interessert når jeg er med han, og jeg pleier ikke ta feil av sånne ting. Om jeg tar feil er det som regel at jeg tenker de ikke er interessert selv om de er det.. Men kanskje jeg må revurdere mine «datingskills» 😂 Anonymkode: 01507...a34
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Det er skikkelig kjipt når det skjer! Jeg er også vandt med å ha jevnlig kontakt i tillegg møtes jevnlig. Tenker at etter møter skal kontakten bli mer og ikke mindre.. Det er veldig rart for jeg føler virkelig han er interessert når jeg er med han, og jeg pleier ikke ta feil av sånne ting. Om jeg tar feil er det som regel at jeg tenker de ikke er interessert selv om de er det.. Men kanskje jeg må revurdere mine «datingskills» 😂 Anonymkode: 01507...a34 Nei, men helt likt her, jeg vet han var interessert for man kan ikke juge med kroppsspråk. Når han ikke klarte å la være å glise når han så på meg og var helt tussete var han helt klart interessert. Din date er også interessert, ingen tvil om det hvis du føler det intuitivt. Men, folk kan være interessert og likevel ikke møte ditt behov av minstekrav. Har hørt hundre historier om menn som kan stikke hodet frem og gi masse, før de trekker seg vekk igjen. De endrer seg gjerne ikke. Mindre kontakt etter treff er rart ja. Sier ikke du skal gi helt opp, men syns ikke det er for dumt å lufte dette for han på en fin måte en dag dere treffes. Anonymkode: dc007...328
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå