Naken Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Vi har nettopp fått ny pc :-D , og det er kjempestas!, men den er temmelig tom enda, vi har hverken musikk eller filmer på den. Jeg har aldri lastet ned før og lurer på hvordan. Vet at det finnes noe som heter "Ares lite" f.eks, der man kan hente musikk, men hvordan får jeg det, (eller lign.) på min maskin? Er så redd for å laste ned programmer, med tanke på virus... Hva er trygt, ....og enkelt å bruke . Håper noen kan forklare så jeg skjønner det..
Gjest Spacegirl Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Det er mange måter å laste ned musikk/filmer på, men jeg bruker Bearshare og er veldig fornøyd med det. Du kan laste ned programmet her. Programmet er ganske enkelt i bruk, det sier seg på en måte selv hvordan du skal gjøre det, men hvis du skulle få problemer er det bare å spørre . Jeg har aldri hatt problemer med virus når jeg har lastet ned slike programmer, men det kan jo lønne seg å ha et oppdatert antivirus-program på maskinen i tilfellet . Andre lignende programmer som jeg kommer på nå er: morpheus limewire kaazaa winmx osv (jeg har prøvd mange slike programmer, men synes absolutt at Bearshare fungerer best) Andre måter å laste ned ting på, er å bruke f.eks DC++ eller Bittorrent, men dette kan sikkert andre fortelle mer om. Endret 16. juli 2005 av Fairy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå