AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Alt som gir meg en god følelse forsvinner etter hvert, dette er trening, yoga, snus ellers bruker jeg ikke alkohol . Men jeg kommer alltid dit at dette ikke lenger gir følelsen jeg forventer, får kanskje bare angst eller føler ikke det jeg vil..... Er jeg bare skapt for å være ulykkelig eller flat? Er det ikke mening at jeg skal være glad for jeg føler nesten aldri på glede faktisk, bare vanlige kjedelige hverdager. Anonymkode: f2971...d37
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Det er fordi du tenker i det kortvarige tenk langsiktig og det varer lengre. Det som er langvarig tar muligens lengre tid og er en tyngre vei å gå, men egentlig mer verdt det hele. Anonymkode: bc319...da4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Husk å på at livet trenger kontraster. Ikke bare gjør feks yoga hele dagen. Da er det ikke rart du blir lei. Lev litt å. Lag gjerne ukeplaner for deg selv så du får strukturert dagene. I ukeplanene kan du eksempel 1 eller 2 gange i uken ha yoga,trening... Anonymkode: bc319...da4 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk å på at livet trenger kontraster. Ikke bare gjør feks yoga hele dagen. Da er det ikke rart du blir lei. Lev litt å. Lag gjerne ukeplaner for deg selv så du får strukturert dagene. I ukeplanene kan du eksempel 1 eller 2 gange i uken ha yoga,trening... Anonymkode: bc319...da4 Helt enig! Anonymkode: 7f9e2...fb2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Ja dagene mine er for like. Elsker når det skjer noe nytt som en spontantur et sted men stort sett er dagene helt like. Helvetes korona!! Anonymkode: f2971...d37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå