AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Jeg har kronisk plantarfasitt, Mortons Fibrom, tensynovitt og hælspore, alt sammen i begge føttene. Dette har vart i snart 7 år. Dvs jeg har slitt med smerter i føttene, spesielt under gange. Det sprenger under føttene og rundt anklene. I perioder kjennes det ut som jeg går på brennende kull. Har aldri lange shoppingsdager. Mat innkjøp, og rett hjem. Juleshopping, i to butikker, rett hjem og tilbake dagen etter. Jul ifjor var jeg på shopping HVER DAG i 4-5 dager, uka før for å gjøre unna de siste få innkjøpene. Jeg klarer å gå selv om det gjør vondt, men griner nesten når jeg er hjemme igjen. Jeg har begynt å legge merke til at de gangene jeg har trengt å gå extra lengde, så har det gått utover det jeg i utgangspunktet reiste ut for. Smertene er ganske invalidiserende. Jeg er derimot ikke handikappet i ordets rette forstand. Jeg har armer og bein som "funker". Noen som har fått handikappskilt på bakgrunn av andre ting enn fysisk handikapp? Anonymkode: f2e37...a54 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Du har jo er fysisk handikap!? Dra til legen, forklar problemene og smertene du får i etterkant og be om en legeerklæring! Det er samla vanskelig å få sånne kort, så din del av søknaden må også være god! Anonymkode: d8675...08b 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo er fysisk handikap!? Dra til legen, forklar problemene og smertene du får i etterkant og be om en legeerklæring! Det er samla vanskelig å få sånne kort, så din del av søknaden må også være god! Anonymkode: d8675...08b Så det er ikke bare fysisk handikapp de ser etter. Smertene mine er ganske invalidiserende, men klarer jo å gå, selv om smertene dreper meg. Noen som har fått handikappskilt med andre fysiske eller psykiske diagnoser? Anonymkode: f2e37...a54 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke bare fysisk handikapp de ser etter. Smertene mine er ganske invalidiserende, men klarer jo å gå, selv om smertene dreper meg. Noen som har fått handikappskilt med andre fysiske eller psykiske diagnoser? Anonymkode: f2e37...a54 Men du har jo er fysisk handikap! Det er usynlig men det er likevel der! Jeg har bein som nesten er ødelagte men jeg går normalt, så folk ser bare på meg som handikappet når jeg kjører skuteren fra hjelpemiddelsentralen! Anonymkode: d8675...08b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå