Gå til innhold

Sover med sminke på :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei . vill prøv å sove med sminke på. er så trøtt og sliten. sover med sminke på i natt ,skal se om den sitter godt på i morgen også. men er det farlig å sove med sminken?? vet om en jente som bruker å sminke seg før hun legger seg om kvelden når hun skal besøke typen sin så hun er klar til å dra når hun våkner så hvorfor ikke prøve å sove med sminken . pleier du å sove med sminke på?

Anonymkode: 97f1b...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje farlig med du får dårlig hud. I tillegg blir det mye sminke søle på puten

Anonymkode: 56fa2...67a

Skrevet

Det er ikke farlig å sove med sminke, men det kan gi svært uren hud. Ikke å anbefale.

Skrevet

Typsik et I-lands problem....gi faan! latterlig spm!

Anonymkode: 5b068...376

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det bare er jeg som ligger urolig, men sminken min ser i alle fall ikke like fin ut når jeg våkner etter å ha sovnet med sminken på. 😅 Det er ikke farlig, men det kan gi deg kviser.

Anonymkode: b2421...1c3

Skrevet

Sover du med øyesminke våkner du med hovne øyne og mascara/øyenskygge smurt utover. Du ser ut som om du har kommet fra nachspiel.. 

Anonymkode: 486f4...d47

Skrevet

Nei, du bør helst la være å sove med sminke på. Det gir uren hud. Går Ann i sjelden gang. 

Skrevet

God natt folkes. Bruker falske øyevipper glemte skrive det. Takk for svar :)  Trådstarter

Anonymkode: 97f1b...35f

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sover du med øyesminke våkner du med hovne øyne og mascara/øyenskygge smurt utover. Du ser ut som om du har kommet fra nachspiel.. 

Anonymkode: 486f4...d47

Trenger da absolutt ikke å være tilfellet. 

Anonymkode: 941b1...25e

• Liker 1
Skrevet

Å sove med sminke kan bety så mangt. 
Jeg bruker omtrent kun mascara og øyeskygge. Kan i perioder sove med sminke flere netter på rad. Sminken holder seg ganske greit den. 

Fjerner da sminken i dusjen og tar på ny etterpå. 

Om du bruker flere lag med sparkel, så vil du nok merke mer forskjell om morgen. 

Anonymkode: 941b1...25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...