Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt en ekstremt regelmessig syklus og har i mange mnd hatt mens til samme tid, hver eneste mnd. Men de siste 2/3 mnd har mensen vært VELDIG spesiell.. 

Okei, først begynte det med at mens var 10 dager for sen. Da mensen først kom var den ikke som normalt, det var mindre både i mengde og lengde. Jeg hadde heller ikke så vondt, og jeg pleier å være sengeliggende til tider, pga ekstreme smerter. Må bytte tampong hele tiden, i tillegg bruke smertestillende.. Men ikke de 2 siste gangene. 

Sist mnd var mens 13 dager for sen, blødde igjen veldig mye mindre og hadde så vidt noe vondt.

Jeg pleier ALLTID merke når mens kommer, for det begynner gjerne noen dager før den kommer med smerter.. 

I dag (11) venter jeg mens på ny, men jeg har absolutt INGEN tegn til at mensen skal komme. Jeg har ikke vondt, og heller ikke ømme bryst. 

Hvorfor?
Jeg blir gal av og ha det slik. 
Begynte og tro jeg kunne være gravid, men fikk negativ test.. (Har ikke testet på 1-1.5 mnd da).. Kan ikke ha bli blitt gravid etter mai!  Hadde mye symptomer også : 

MYE kvalm, trøtt, måtte jeg tisse så måtte det skje med en eneste gang og det var gjerne ikke så mye, hodeverk, vondt i puppene, nipplene og området rundt var mørke, Hadde merkelige drømmer, fikk fort blåmerker, ekstreme humørsvingninger og følte jeg ble større og EKSTREMT mye murringer og smerter i magen og i sidene... 

Har fortsatt flere av dem over, men Humørsvingningene er merkelige for jeg  gråter av kjempe lite og blir fort irritert/oppgitt.. 

Men har jo pleid og ha så regelmessig syklus, hvorfor er det slik nå?.. 

Anonymkode: 00843...10c

Skrevet

.

Skrevet

TS’ 

glemte og legge til at jeg har hatt STORE mengder utflod.. Aldri vært borti lignende før..

Skrevet

.

Skrevet

Har du begynt på noe prevensjon eller sluttet? 

Det du ramser opp kan både være symptomer på graviditet eller hormonelle endringer. Jeg hadde store mengder utflod da jeg ble gravid med første. Mange tester positivt sent. 

Jeg ville hatt testet nå 😊

Anonymkode: e1d7f...9dd

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du begynt på noe prevensjon eller sluttet? 

Det du ramser opp kan både være symptomer på graviditet eller hormonelle endringer. Jeg hadde store mengder utflod da jeg ble gravid med første. Mange tester positivt sent. 

Jeg ville hatt testet nå 😊

Om jeg er gravid, så må jeg være ganske langt på vei, egentlig.. Mer enn 10 - 12 uker. La fra meg tanken da jeg ikke fikk positiv test.. Men som du sier, noen tester senere enn andre.. 

Jeg har ikke gått på prevensjon på 1.5 år nesten, og har ubeskyttet samleie med kjæresten.. 😊 Men ikke kommet i meg etter mai..

Når vi har hatt samleie må jeg tørke meg opp til flere ganger fordi det er så ekstremt vått.. Det har jeg aldri opplevd før, og synes det er ganske ubehagelig..😅

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg er gravid, så må jeg være ganske langt på vei, egentlig.. Mer enn 10 - 12 uker. La fra meg tanken da jeg ikke fikk positiv test.. Men som du sier, noen tester senere enn andre.. 

Jeg har ikke gått på prevensjon på 1.5 år nesten, og har ubeskyttet samleie med kjæresten.. 😊 Men ikke kommet i meg etter mai..

Når vi har hatt samleie må jeg tørke meg opp til flere ganger fordi det er så ekstremt vått.. Det har jeg aldri opplevd før, og synes det er ganske ubehagelig..😅

Ikke kommet i deg etter mai? Du kan bli gravid selv om han ikke kommer i deg😉ta en test host legen..Lykke til.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Heidi40 skrev:

Ikke kommet i deg etter mai? Du kan bli gravid selv om han ikke kommer i deg😉ta en test host legen..Lykke til.

Han har vært inni meg, men trodde ikke han har kommet. KANSKJE han har gjort det en eller to ganger, men trodde ikke det.

Ja, det vet jeg :) 

Tror jeg må ta en tur til legen jeg.. Men var etter mai alle plagene kom, og har vært helt ekstremt dårlig, men har roet seg ned nå heldigvis. Men har fortsatt murringer i magen/til tider litt smerter, og humørsvinger (stakkars samboer😂 I går bare gråt jeg og var helt ut av meg, gråt for alt og alt var fælt. 😂😂) Har til tider vært veeeldig kvalm, ikke klart og sitte i bil (noe jeg elsker), eller gjøre så mye annet enn å ligge i sengen eller sofaen helst🤢

Er liksom det, jeg har gått i mange uker med å være dårlig, og plutselig roet det seg litt etter litt.. Har lest man kan ha mens opptil 3(?) ganger om jeg ikke tar helt feil. Venter egentlig mens i dag, men finnes ikke et lite tegn en gang til at mens skal komme😅

Lastet ned en sånn graviditetsapp for og se hvor langt jeg Evt hadde vært om jeg hadde blitt gravid i mai. Denne viste at jeg da ville vært 15+2.. Tror dere ikke jeg ville visst om det til da, eller er det mange som tester SÅ sent?
Tusen takk! :) 

Skrevet

Hvis du tok test i mai, så kan det være at den ikke har gitt utslag, noen tester gir falsk negativ, eller at man har lave nivåer av hcg. Hvis du likevel tror du er gravid, så ta en test til eller gå til legen😊 

Mange går jo også med blødninger selvom de er gravide. 

Men hallo, hvis du skal være såpass langt på vei skal du jo i prinsippet få positiv nå da eller? Veldig spennende❤️ 

Skrevet

Men du kan jo være kortere på vei hvis dere har hatt ubeskyttet sex uten at han kom i deg. Sannsynligvis var du ikke gravid da du testet deg, men kan ha blitt det seinere. Det er jo bare å ta en ny test da...

Anonymkode: f9195...d91

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tok test i mai, så kan det være at den ikke har gitt utslag, noen tester gir falsk negativ, eller at man har lave nivåer av hcg. Hvis du likevel tror du er gravid, så ta en test til eller gå til legen😊 

Mange går jo også med blødninger selvom de er gravide. 

Men hallo, hvis du skal være såpass langt på vei skal du jo i prinsippet få positiv nå da eller? Veldig spennende❤️ 

Tok vell test sist i juni, tror jeg..Burde jo vises da..

For jeg har hatt så mye symptomer.. Men Er jo mennesker som finner ut av det kjempe sent.. Må nok ned på butikken igjen og kjøpe test!

Veldig spennende!!🤩

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tok vell test sist i juni, tror jeg..Burde jo vises da..

For jeg har hatt så mye symptomer.. Men Er jo mennesker som finner ut av det kjempe sent.. Må nok ned på butikken igjen og kjøpe test!

Veldig spennende!!🤩

Utifra symptomene dine høres det veldig positivt ut 😍 men hold oss oppdatert da❤️

Skrevet

Bare ta en test :)

Anonymkode: 7f42b...edb

Skrevet

Ts igjen. 
fortsatt ikke tatt en test, tror jeg må vente til i morgen.

Men glemte å legge til at en dag i slutten av mai/begynnelsen av juni (kan ikke helt huske), så var det så vidt jeg kunne skimte litt blod på papiret. Kan dette ha vært en såkalt festeblødning? Eller bare skjer det av og til?..

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen. 
fortsatt ikke tatt en test, tror jeg må vente til i morgen.

Men glemte å legge til at en dag i slutten av mai/begynnelsen av juni (kan ikke helt huske), så var det så vidt jeg kunne skimte litt blod på papiret. Kan dette ha vært en såkalt festeblødning? Eller bare skjer det av og til?..

Det kan være det! 

Eller så kan det være for hardhendt sex, eller hvis det er rosa utflod i eggløsning, tegn på at du er veldig fruktbar. 

Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være det! 

Eller så kan det være for hardhendt sex, eller hvis det er rosa utflod i eggløsning, tegn på at du er veldig fruktbar. 

Tror ikke det kan ha vært etter for harhendt sex. For var jo en liten stund etter vi hadde sex og han kom i meg..

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det kan ha vært etter for harhendt sex. For var jo en liten stund etter vi hadde sex og han kom i meg..

Kan være mye rart 😊 

Skrevet

Men blåmerker? Det er vel tegn på noe helt annet, ville tatt en legetime jeg.. 

Anonymkode: ba0fa...c31

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men blåmerker? Det er vel tegn på noe helt annet, ville tatt en legetime jeg.. 

Anonymkode: ba0fa...c31

Ja, får fort blåmerker. Søkte det opp da jeg ikke skjønte hvorfor jeg får det så fort, for å se om andre også fikk det fort. Da kom det opp at det KUNNE ha med graviditet og gjøre, tror jeg.. Men vet ikke.. 

Buksene mine er også blitt for små, og samme med bh’ene mine😂 Jeg spiser samme som før og er i samme aktivitet...

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, får fort blåmerker. Søkte det opp da jeg ikke skjønte hvorfor jeg får det så fort, for å se om andre også fikk det fort. Da kom det opp at det KUNNE ha med graviditet og gjøre, tror jeg.. Men vet ikke.. 

Buksene mine er også blitt for små, og samme med bh’ene mine😂 Jeg spiser samme som før og er i samme aktivitet...

Nei, nå får du komme deg av gårde på butikken og få deg en test, så vi slipper å være så nysgjerrige! :P Kjøp en topakning, så kan du ta på morgenurin i morgen om den er negativ i dag. Men om du er så langt på vei så vil vel ikke det ha så mye å si. 

Anonymkode: 79a84...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...