Gå til innhold

Vinter 20/21 Hvordan har du forberedt deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, har du lært sarkasme du da ❤️

Jeg synes jeg var ganske flink da. En god 4'er kanskje.

Anonymkode: 0eecf...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, har du lært sarkasme du da ❤️

For egen del har jeg små lagre med mat&drikke/hygiene/medisiner som jeg uansett får bruk for utover høsten. Jeg merker meg at matprisene har steget den siste tiden, så uansett gjorde jeg et godt kjøp på enkelte varer tidligere i sommer. Sist jeg kjøpte Paracet, var det fremdeles rasjonering på 1 stk pr kunde. Jeg vet ikke om det er sånn ennå, men kanskje andre vet? 

Anonymkode: b8354...fbb

Beklager, glemte å si at jeg er TS. Jeg takker for tips 🥰

Anonymkode: b8354...fbb

Skrevet

Følger de genrelle råden og forbedrer meg på karantene utover vinteren. Jobber i utlandet så rekner med jeg må i karantene igjen etter hvert . Har mat for noen dager men har hjelp som kan handle og sette på døren om jeg blir isolert ☺️

Anonymkode: b885f...acc

Skrevet

Jeg er ekstremt asosial av natur, går ikke ut og treffer folk/handler med mindre jeg MÅ! Så denne situasjonen som er nå passer meg utmerket. 

Det som er synd er jo at livet mitt blir satt på vent (ting som skal skje gjennom sykehus, uten å gå i detalj). 

Skrevet

Gjør så godt jeg kan med avstand og hygiene, men er stygt redd jeg ikke slipper unna smitte i høst / vinter. 

Jobber på matbutikk og har barn både på barneskole og barnehage. 

Anonymkode: 5dd79...d8f

Gjest CrystalGold
Skrevet (endret)

Helt ærlig så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre hvis det blir en ny stengning av samfunnet, skal flytte inn på en studenthybel i Oslo og må bruke kollektivtransport for å komme meg til skolen (vgs.) Har ikke muligheten til å kjøpe meg et lager av mat, grunnet for liten plass på hybelen. Så hvis ting blir for ille, så må jeg dra hjem til mamma og pappa men fortsatt betale leiekostnadene på hybelen. Kommer selvfølgelig til å følge alle FHI rådene som er og som eventuelt kommer, men får ikke gjort så mye mer en det er jeg redd.

Endret av CrystalGold
Skrevet

Gravplass er bestilt!

Anonymkode: b1203...70e

• Liker 3
Skrevet

Ser frem til en fantastisk tid! Fra desember og utover. Wooow, det blir så bra! 

Gled dere folkens!!!!!

Anonymkode: 3a7ec...f6a

• Opprett ny...