AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Med å være litt for mye på. Noen måte å ordne opp i det? Anonymkode: 04084...e29
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Ingen er for mye. Hvis han ikke tåler det, så er dere feil match. Anonymkode: 3fb96...4dc 6
Gjest MrTeddy29 Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen er for mye. Hvis han ikke tåler det, så er dere feil match. Anonymkode: 3fb96...4dc Feil. Det varierer UTROLIGT mye på hvor mye på hun faktisk snakker om. Om han faktisk ikke får pusterom, så skjønner jeg personen godt. Alle har godt av og ha litt tid for seg selv, det er viktigt. For mye på kan gjøre at man går veldigt fort lei på kort tid, og jeg snakker av erfaringer der. Men de fleste ganger så merker man på personen om det blir mye, og da er det bare og prøve og roe seg litt ned og være mindre klengete
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Er nok ikke så mye å gjøre, annet enn å ikke ta kontakt mer og la det bli opp til han 😃 Anonymkode: 12c9f...08c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Du kan prøve å ikke gi oppmerksomhet/være lunken og litt uinteressert i svar osv, kanskje avlyse én avtale fordi "noe kom opp". Hvis han ikke er interessert i det hele tatt vil han gi blaffen i at du er kjølig. Hvis han er litt interessert kan du høyne verdien din og snu ting, men problemet med det er jo at det er dødskjedelig å spille spill og lege is-prinsesse når alt du vil er å være med han. Bottom line: du kommer til å ha det mye bedre sammen med noen som renner deg ned tilbake..og en forelsket mann gjør gjerne det. Anonymkode: f9d24...23c 2
Chuck Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 8 minutter siden, MrTeddy29 skrev: Feil. Det varierer UTROLIGT mye på hvor mye på hun faktisk snakker om. Om han faktisk ikke får pusterom, så skjønner jeg personen godt. Alle har godt av og ha litt tid for seg selv, det er viktigt. For mye på kan gjøre at man går veldigt fort lei på kort tid, og jeg snakker av erfaringer der. Men de fleste ganger så merker man på personen om det blir mye, og da er det bare og prøve og roe seg litt ned og være mindre klengete Feil. Er man forelsket er alt ok. Er man ikke kan alt være for mye. 3
Chuck Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok ikke så mye å gjøre, annet enn å ikke ta kontakt mer og la det bli opp til han 😃 Anonymkode: 12c9f...08c Eventuelt bare droppe all kontakt. Hvorfor jage etter en mann som ikke vil det samme? 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 26 minutter siden, MrTeddy29 skrev: Feil. Det varierer UTROLIGT mye på hvor mye på hun faktisk snakker om. Om han faktisk ikke får pusterom, så skjønner jeg personen godt. Alle har godt av og ha litt tid for seg selv, det er viktigt. For mye på kan gjøre at man går veldigt fort lei på kort tid, og jeg snakker av erfaringer der. Men de fleste ganger så merker man på personen om det blir mye, og da er det bare og prøve og roe seg litt ned og være mindre klengete Om han ikke får pusterom som han har behov for, så er det altså feil match... Det betyr ikke at det er noe feil med henne og at hun er for mye. Feil å måtte endre seg for å få kjærlighet. Anonymkode: 3fb96...4dc 5
Brødfjølvarianten Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 31 minutter siden, MrTeddy29 skrev: Feil. Det varierer UTROLIGT mye på hvor mye på hun faktisk snakker om. Om han faktisk ikke får pusterom, så skjønner jeg personen godt. Alle har godt av og ha litt tid for seg selv, det er viktigt. For mye på kan gjøre at man går veldigt fort lei på kort tid, og jeg snakker av erfaringer der. Men de fleste ganger så merker man på personen om det blir mye, og da er det bare og prøve og roe seg litt ned og være mindre klengete Feil. Matcher ikke de på kontaktnivået, vil forholdet bli skjevfordelt. Dette er ikke gunstig for noen av partene. 3
Chuck Skrevet 10. august 2020 #10 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, Frøyafar skrev: Feil. Matcher ikke de på kontaktnivået, vil forholdet bli skjevfordelt. Dette er ikke gunstig for noen av partene. Mistenker at du kanskje aldri har opplevd forelskelse. Lykke til videre. 1
Brødfjølvarianten Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, Chuck skrev: Mistenker at du kanskje aldri har opplevd forelskelse. Lykke til videre. Lykkelig, gjensidig forelsket og samboer med en meget god match. Lykke til videre med enveis-forelskelse. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #12 Skrevet 10. august 2020 He’s just not that into you. Anonymkode: 49f14...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #13 Skrevet 10. august 2020 Litt ekstra info: vi har ikke møttes enda, altså ingen følelser involvert. det er han som tok kontakt og ønsker å møtes. Ts Anonymkode: 04084...e29
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #14 Skrevet 11. august 2020 Jeg er i samme situasjon, bortsett fra at jeg ikke stresset han men han avslo å møtes da jeg spurte. Etter noen dager uten kontakt er det han som starter samtalene. Jeg svarer kort og lunkent. Vet ikke om det fungerer og er bare redd han tror jeg ikke er interessert og backer unna.. Anonymkode: 3e9fe...963
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme situasjon, bortsett fra at jeg ikke stresset han men han avslo å møtes da jeg spurte. Etter noen dager uten kontakt er det han som starter samtalene. Jeg svarer kort og lunkent. Vet ikke om det fungerer og er bare redd han tror jeg ikke er interessert og backer unna.. Anonymkode: 3e9fe...963 Du manipulerer. Spørs om det virker. Uansett barnslig. Anonymkode: 3fb96...4dc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du manipulerer. Spørs om det virker. Uansett barnslig. Anonymkode: 3fb96...4dc Hva foreslår du jeg skal gjøre? Anonymkode: 3e9fe...963
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva foreslår du jeg skal gjøre? Anonymkode: 3e9fe...963 Vær deg selv. Si det som det er. Vis interesse om du er interessert. Ikke lat som noenting. Anonymkode: 3fb96...4dc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #18 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær deg selv. Si det som det er. Vis interesse om du er interessert. Ikke lat som noenting. Anonymkode: 3fb96...4dc Litt selvrespekt må jeg jo ha. Leste du hva som hadde skjedd noen dager før? Jeg viser interesse når det er interesse tilbake, den skal ikke bare være enveis Anonymkode: 3e9fe...963
Chuck Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 11 timer siden, Frøyafar skrev: Lykkelig, gjensidig forelsket og samboer med en meget god match. Lykke til videre med enveis-forelskelse. Det er nok ikke jeg som har en enveisforelskelse her.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #20 Skrevet 11. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt selvrespekt må jeg jo ha. Leste du hva som hadde skjedd noen dager før? Jeg viser interesse når det er interesse tilbake, den skal ikke bare være enveis Anonymkode: 3e9fe...963 Ja, han avslo når du tok initiativ. Det er ofte vondt å bli avvist. Så tok han opp kontakten igjen noen dager senere. Da er det lett å bli forvirret og usikker på hva han vil. Hvis du fremdeles er interessert, så er det litt teit å late som du ikke bryr deg og er lunken i svarene. Anonymkode: 3fb96...4dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå