Gå til innhold

La venninne ta over tinder - konto

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hva tenker dere om å gi ei venninne tilgang til tinder - kontoen? Jeg vurdere dette fordi min evne til å velge et vettig mannfolk er lik null (det repertoaret mitt av ekser er ikke til å skryte av) 🙈

Tenker da at på profil teksten min å skrive at det er en venninne som styrer kontoen osv. Så kan hun spørre og grave litt info om han for så å planlegge date hvis det går den veien. Tenker kanskje dette er en fin måte også å luke ut de som ikke er seriøse? 

Helt på villspor eller god ide? 

Anonymkode: 6d338...330

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, hva tenker dere om å gi ei venninne tilgang til tinder - kontoen? Jeg vurdere dette fordi min evne til å velge et vettig mannfolk er lik null (det repertoaret mitt av ekser er ikke til å skryte av) 🙈

Tenker da at på profil teksten min å skrive at det er en venninne som styrer kontoen osv. Så kan hun spørre og grave litt info om han for så å planlegge date hvis det går den veien. Tenker kanskje dette er en fin måte også å luke ut de som ikke er seriøse? 

Helt på villspor eller god ide? 

Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å sveipe høyre på en sånn profil. Det er utrolig mange rare damer på Tinder, og de fleste profilene der er helt i villrede. Hadde sannsynligvis tenkt noe sånt som "ehm... Greier hun ikke administrere sin egen Tinder-profil en gang?" og sveipa meg videre til neste.

Hvis du ønsker å ha en profil som ikke blir sett på som noe annet enn et potensielt knull, for de enorme mengdene av menn som bruker Tinder på den måten, er du nødt til å vise at du er en oppegående og bra dame, som har orden på greiene sine.

• Liker 6
Skrevet

Har sett et par slike, trykker alltid nei til de kontoene. Synes det er spesielt og blir bare rart å chatte med en venninne av den jeg potensielt skal møte. Styr opplegget selv.

Anonymkode: 82af4...1b8

• Liker 3
Skrevet

Takk, da legger jeg den ideen død 🙈👌

-Ts

• Liker 1
Skrevet

Da er det mye bedre å faktisk bare gjøre det, uten å si noe i bio. 

Anonymkode: 1fad6...50c

• Liker 2
Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, da legger jeg den ideen død 🙈👌

-Ts

Det går jo an å prøve like vell, da det varierer hva hver enkelt mann mener om ting. Går jo også an, som personen over forteller, å gjøre det uten å vise at det er en annen som styrer profilen din. 

Hvordan utarter problemet ditt seg, egentlig? Er det sånn at du får mange matcher, og de du velger å prate med virker som hyggelige folk, som senere viser seg å være duste? Eller er det sånn at du liker noen spesifikke, problematiske trekk, som feks "badboys" eller menn med overdreven selvtillit?

Endret av Yme
Skrevet

Ser et par menn som har bioer skrevet av venner som om de styrer den. Vet aldri om det er en seriøs profil eller ei - og ihvertfall ikke hvem jeg egentlig prater med - så de får ikke et eneste høyresveip. Sjansen er stor for at det er noen som kødder og bruker bilder av tilfeldige folk. 

Hvorfor ikke la henne sveipe litt for deg når dere er sammen? Det er jo harmløst. 

Anonymkode: ffb0b...387

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Yme skrev:

Det går jo an å prøve like vell, da det varierer hva hver enkelt mann mener om ting. Går jo også an, som personen over forteller, å gjøre det uten å vise at det er en annen som styrer profilen din. 

Hvordan utarter problemet ditt seg, egentlig? Er det sånn at du får mange matcher, og de du velger å prate med virker som hyggelige folk, som senere viser seg å være duste? Eller er det sånn at du liker noen spesifikke, problematiske trekk, som feks "badboys" eller menn med overdreven selvtillit?

Det er ikke bare på tinder jeg velger feil, men også andre som jeg har datet/vært i forhold med har vist seg å være det totalt motsatte av va de først forespeilet. Men som oftest når jeg prater med noen på tinder så virker de som hyggelige, oppegående mennesker. Så møter jeg noen kanskje over en kaffe, å da kommer det frem at som oftest er de ute etter sex. Eller så at det kommer frem noen røde varsellamper (som jeg heldigvis er blitt litt flinkere til å se) som sier snu og løp andre veien. 

Ellers så er listen på mine ekser mindre hyggelig. En var utro, en annen brøt meg psykisk ned, den tredje viste seg å være i en gråsone for å være pedofil uten at jeg vil utdype det og det siste og det korteste forholdet var en evig dans med hvor fantastisk og uvurderlig jeg var mens han samtidig aldri kunne sette av noe tid til meg. 

Derfor fikk jeg ideen om at kanskje en venninne ville kunne se personene på tinder fra et annet perspektiv enn meg. Stille de mer kritiske spørsmålene som jeg tydeligvis ikke evner å stille. Og på den måten luke ut de uaktuelle. 

Vil ikke påstå at jeg tiltrekkes av bad boys, alt jeg egentlig vil ha er en som er snill og omtenksom, men har vel erfart at det er mange ulv i fåreklær der ute og jeg tydeligvis har lett for å se meg blind. 

Men tror uansett jeg legger den ideen på is om å gi ei venninne tilgang til kontoen og heller håpe på at jeg har flaks en gang :) - ts

Skrevet

Jeg hadde blitt super skuffa om hun jeg evt. datet var ei annen ei enn hun jeg chattet med. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde blitt super skuffa om hun jeg evt. datet var ei annen ei enn hun jeg chattet med. 

Det var derfor jeg tenkte at dette ble informert om i bio og i chatten, så vedkommende var fult klar over det. Ville ikke ført noen bak lyset å lurt dem. Så blir det som en blind-date hvis det ble til at man møttes. 

Men legger denne ideen på is uansett :)

-ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...