Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det gang nr 2 vi i huset er forkjøla, siden juni 😅 både meg, mannen og barna på 4 år og 1.5 år. 

De sliter ekstremt med å sove stakkars 🙈

Jeg husker før jeg ble forkjøla i juni, begynte det med at jeg fikk ekstremt vondt under ribbeina. Det brant på begge sider, og noen dager etter kom forkjølelsen. 

Det samme skjedde nå i dag. Fikk så vondt at jeg slet med å stå, gå og bære. Det gjør konstant vondt 🙊  og noen timer etter ble jeg helt tett og snørrete 

Vi ble testa i juni for covid, men testa negativt 😊 

Er det noen andre her som sliter med vondt under ribben ved forkjølelser? Kan jo være muskler som gjør vondt? 🤔  

Anonymkode: e203d...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde testet igjen, for sikkerhets skyld. 

Ribbeina kan komme av hosting. Hvis ikke, er det andre ting. Jeg kan ha luftdannelser i magen som kan føles som vondt i ribbeina.

Anonymkode: c5376...849

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde testet igjen, for sikkerhets skyld. 

Ribbeina kan komme av hosting. Hvis ikke, er det andre ting. Jeg kan ha luftdannelser i magen som kan føles som vondt i ribbeina.

Anonymkode: c5376...849

Ja har tenkt på det. Sist var det kun jeg og mannen som trengte å teste oss, så barna slapp 😊 så det går ann nå også. Vi er jo dårlige på samme måte uansett:) 

Jeg hoster ikke enda, er kun 4åringen som har hoste/tørrhoste. Men vi nyser ekstremt mye hele tiden 😅

Ja kan være mye forskjellig under ribben. 😊 Var bare rart akkurat det samme skjedde med at det starta med det 😅 

Sist varte det bare 1 uke, så satse på at det er like kortvarig nå 😁

Skrevet

Vi bor jo også i indre Østfold, så det kan jo være lurt uansett siden det er oppblomstring her🙈 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...