AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Hei, Jeg var på date for ca 4 uker siden med en hærlig mann, vi hadde kjemi fra første minutt 😊Å timene på baren gikk himla fort! Jeg blei invitert hjem til han dagen etterpå på middag, siden gikk det slag i slag å vi møtte ungene til hverandre og alt gikk veldig fint og raskt. I går blei jeg og ungene invitert i selskap hjemme hos han der vi fikk hilse på søsken og foreldre 😍Veldig koselig. Jeg har overnattet 1 gang å har vært intime 1 gang på nesten 4 uker. Jeg har prøvd å spør om vi kan kalle oss for kjærester, men han prater bare forbi spørsmålet 😅Men hadde ikke dere tenkt at siden vi allerede har kommet så langt mtp. at både jeg og ungene har hilst på familien hans? Anonymkode: 1e6d8...2b5 1
Mona123 Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Jo, det er kanskje litt kjæreste oppførsel. Kanskje du bør spørre han om hva som mangler før dere kan kalle dere for kjærester?
SoWhat? Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Hadde blitt veldig skeptisk jeg. Beklager, men må være ærlig. Når ting går så fort fram, så er det best å stoppe opp litt og vurdere. Å gå så raskt all in er sjelden pga følelser. Men nå kan det jo gå bra. Får jo håpe det 10
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 42 minutter siden, SoWhat? skrev: Hadde blitt veldig skeptisk jeg. Beklager, men må være ærlig. Når ting går så fort fram, så er det best å stoppe opp litt og vurdere. Å gå så raskt all in er sjelden pga følelser. Men nå kan det jo gå bra. Får jo håpe det En ting vet jeg med sikkerhet! Aldri om jeg skal la en potensiell partner og kjæreste møte min familie så tidlig! Kanskje etter 6 måneder vi har vært mye sammen og blitt kjent og har definert forholdet som kjærester og eksklusive for hverandre. Da kan introduksjon for familie starte forsiktig. Sjansen for at det kan ryke i starten er veldig stor, og i dette tilfellet så vil han ikke kalle seg en kjæreste! Og det er et rødt flagg. Jeg skal aldri involvere familie så tidlig flere ganger i allefall Har bommet en gang før på dette, og heldigvis var det bare et par personer jeg hadde introdusert henne for. Så i løpet av kort tid forsvant interessen helt og jeg satt igjen som et spørsmålstegn. Vond følelse som jeg ikke tillater skjer en gang til. Anonymkode: 12975...4e7 5
Gjest MrTeddy29 Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 (endret) Har jeg hatt unger, så hadde jeg aldri latt noen møte barna mine på så kort tid. Om ungene blir glad i fyren, og så ender det opp med at dette forholdet ikke blir å fungere likavell, så synes jeg det er utroligt trist og dumt for ungene. Ungene skal skjermes så langt som mulig til dere begge er sikker på at dette blir fungere. 4 uker er veldig lite, og man kjenner ingen personer så godt bare på så kort tid. Og spørre om du er eller han er kjærester er egentlig noe som skjer automatisk, ikke noe man spør om, sikkert derfor han ikke gidder og svare fordi han synes sånne spørsmåler holder seg til barnehage/ungdomstiden siden det var da man spurte om man skulle bli ilag. Bruk litt lenger tid før du hopper inn i noe SPESIELT da du har unger Endret 10. august 2020 av MrTeddy29
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Hva er grunnen til at du låt en ukjent menn møte dine barn😱? Du skal liksom skjerme barnet for noe sånt😬. Anonymkode: fd717...060 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Du kan godt høre om dere kan kalle dere kjørester, men det er uansett altfor tidlig til å vite om det er varige følelser der. Så hva er poenget? At dere har dratt inn barna så tidlig er galskap. Jeg ville roet ned tempoet veldig her. Ta dere tid til å bli kjent dere to. Finn ut av hans dårlige sider og se om du kan leve med dem før du stormer inn i noe som kan bli vanskelig både for deg og barna. Anonymkode: 80ae5...4c2 3
Hippogriff Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 Dette gikk da veldig fort. Etter så kort tid hadde jeg fått panikk selv av "kjæreste-spørsmålet". Og det selv om jeg i utgangspunktet hadde vært veldig interessert. Man kan vel ikke kjenne hverandre godt nok etter fire uker til å vite om det er grunnlag for et varig forhold der? Må i så fall høre til sjeldenhetene. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Skrevet 12. august 2020 Vet ikke hva jeg skal si. Det høres ut som eksen min du har møtt. Han har en venninne som har møtt ungene, sover over, har møtt familie osv. Jeg har sagt hva jeg syns om hastverken hans og ellers holder jeg kjeft. Samboeren min sier at det er en sympatisk innstilling å tro at de er veldig seriøse. Selv heller jeg mot at begge er totalt blottet for dømmekraft. Du får velge selv. 50-50 her. Anonymkode: c94fe...6d0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå