Neutral90 Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Tok en del blodprøver torsdag. I dag tidlig ringte legen om resultatene. Alle var fine. Men, jeg logget da inn på furst for å se de forskjellige verdiene. Og det ligger som "under utførelse", sjekket nå nettopp igjen og det er samme status. Hvordan har det seg slik at legen har fått resultatene men ikke jeg inne på min profil hos furst? Er det slik som registreres på et senere tidspunkt?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: Tok en del blodprøver torsdag. I dag tidlig ringte legen om resultatene. Alle var fine. Men, jeg logget da inn på furst for å se de forskjellige verdiene. Og det ligger som "under utførelse", sjekket nå nettopp igjen og det er samme status. Hvordan har det seg slik at legen har fått resultatene men ikke jeg inne på min profil hos furst? Er det slik som registreres på et senere tidspunkt? Legene får resultatene før de legges ut på din profil. Så enkelt som det. Resultatene dukker nok opp hos deg i morgen. Anonymkode: 3f84d...368 1
Neutral90 Skrevet 10. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legene får resultatene før de legges ut på din profil. Så enkelt som det. Resultatene dukker nok opp hos deg i morgen. Anonymkode: 3f84d...368 Så enkelt ja, takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå