AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Ble en kjip dag. Ikke unormalt reagerer jeg med slam. Og derfra reagerer jeg med å drikke. Som var utgangspunktet til skammen jeg har. Ender vel opp med et helvete som alltid. Har lyst til å la hele verden dra til helvete. Jeg er en liten person, så blir raskt full. Men så drikker jeg mer og jeg blir et helvete å ha med å gjøre. Det var faktisk bedre da jeg tok amfetamin. Da holdt jeg meg bare hjemme. Alkoholhelvete derimot gjør meg helt gal i hodet. Jeg hater verden! Anonymkode: 7d92f...b93 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Kanskje du bare drikker for store mengder.? Drikk deg ikke så full, da vel. Kanskje forsøke annen typ alkohol.. Anonymkode: 26618...f28
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Jeg også reagerer verre på alkohol enn amfetamin!! Merkelig? Sistnevnte er forbudt...men det er vel kanskje derfor? Den lurer deg mer fordi den ikke gir så mye nedtur... Forstod ikke helt hele innlegget dittt.... har slitt med alkohol men er avholds. Er snusen jeg sliter med 😛 Anonymkode: a2ce6...191
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå