Gå til innhold

Truse full av sæd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ta her

Mulig jeg bare begynner med truseinnlegg, noen som kan anbefale et godt truseinnlegg

Anonymkode: af933...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er kanskje litt off topic, men mener du bokstavelig talt truse? Har du prøvd om det hjelper med boxershorts?

Anonymkode: 828f1...a56

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta her

Mulig jeg bare begynner med truseinnlegg, noen som kan anbefale et godt truseinnlegg

Men du må jo få undersøkt dette av urolog. Gå til legen og få henvisning.

Anonymkode: b7e4e...6b5

• Liker 2
Skrevet

Slik er det ofte til meg også. Kommer mye precum. Det er ikke unormalt hvis man er veldig kåt noe man er i perioder. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje litt off topic, men mener du bokstavelig talt truse? Har du prøvd om det hjelper med boxershorts?

Anonymkode: 828f1...a56

bruker truser, men det blir akkurat likt i bokser, ei skikkelig smørje med sæd etter kort tids bruk

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du må jo få undersøkt dette av urolog. Gå til legen og få henvisning.

Anonymkode: b7e4e...6b5

Har selvfølgelig gjort dette, er ikke noe galt, er bare prostata som blir full og deretter renner det øvrige ut visstnok.

Skrevet

Hvorfor gikk jeg inn å leste dette...? Ikke alt som er bra å vite...blir kvalm av å se for meg slim og sæd...skjønner ikke hvordan folk kan klare å ha sex til og med oral sex...

Anonymkode: 7a20a...930

Skrevet
På 10.8.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Har selvfølgelig gjort dette, er ikke noe galt, er bare prostata som blir full og deretter renner det øvrige ut visstnok.

Da er det bare en ting å gjøre og det er å kjøpe masse undertøy, skifte undik ofte, og legge disse rett i kaldt vann (løser proteiner) før du vasker de på 90 grader innimellom. 
Hadde droppet truseinnlegg, heller trillet på et kondom i ny og ne, ved behov. 

Anonymkode: e8f9e...23a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...