Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig med deg.  Synes han virker som en veldig ok fyr, og så var det morsomt å bli kjent med en litt ukjent norsk idretts-stjerne. Dette var nok en veldig ny setting for ham også 😊 Hadde aldri hørt om ham før, men nå er jeg nesten blitt litt hekta på youtube-klipp av ham. Det er jo helt sykt hva han får til!

Anonymkode: 60504...565

Har sett youtube-kanalen hans jeg også og utrolig hva han får til! Virker også som om engelsk er svært naturlig for han, jeg blir imponert av det også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er i alle fall ingen tvil om at dette var en VERDIG vinner av "mesternes mester" denne sesongen. 

Så slipper man alt det piss preiket som oppstod rundt Gro Hammerseng Edin, i en tidligere sesong.. 

Anonymkode: f10b2...c93

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er i alle fall ingen tvil om at dette var en VERDIG vinner av "mesternes mester" denne sesongen. 

Så slipper man alt det piss preiket som oppstod rundt Gro Hammerseng Edin, i en tidligere sesong.. 

Hvilket pisspreik?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Seriøst? 

Ja, seriøst. Husker jeg leste en teori hvor noen mente han turneren tapte med vilje, er det det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (10 minutter siden):

Ja, seriøst. Husker jeg leste en teori hvor noen mente han turneren tapte med vilje, er det det du mener?

Det var liksom helt "tilfeldig" at han typen var så fullstendig RÆVVA med kastingen, samtidig som han hadde null og niks problemer rett etter at Hammerseng  endelig hadde vunnet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var liksom helt "tilfeldig" at han typen var så fullstendig RÆVVA med kastingen, samtidig som han hadde null og niks problemer rett etter at Hammerseng  endelig hadde vunnet? 

Ja reagerte på det jeg og, var også et tidspunkt hvor han ikke fikk til et puslespill fordi han ikke så at den manglende biten lå bak han eller noe sånt, virka litt påtatt...

Men fikk ikke med meg at det oppsto noe debatt rundt det? 

Synes det egentlig var like greit hun vant jeg. Så slapp vi alt maset om at en kvinne skulle vinne året etter. Synes den beste burde vinne uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dag Erik gir seg som programleder!!

Kanskje Aksel tar over? Jovial og flink

Anonymkode: 44349...904

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvem den nye programlederen blir! Dag Erik har vært helt fantastisk (har kun sett de 3 siste sesongene) så blir vanskelig/umulig å erstatte han. Burde absolutt være en som har vært med på MM før, men som også innehar «programleder-kvaliteter».

En tanke som slo meg er Helene Olafsen. Vil tro NRK er ganske keen på å få henne på laget: Jente (ja, tror faktisk det har noe å si?!), kom langt i sin sesong og innehar programleder-erfaring. Men vet ikke hvordan det er med arbeidsforhold i tv2-nrk.. men det er kanskje perfekt timing å hoppe av senkveldtoget nå som Blipp gir seg? 

Ellers så syns jeg vi fikk se altfor lite av Pølsa, kanskje han kunne passet som programleder?

Anders Jacobsen (hopperen) har gjort god profil i hopp/vintersendingene og er allerede i NRK-systemet så han kan være en meget god kandidat!

Blir også gøy å få vite hvem som blir med i kommende sesong. Håper på Astrid Uhrenholdt Jacobsen ihvertfall! 

Endret av Mperle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Mperle said:

Blir spennende å se hvem den nye programlederen blir! Dag Erik har vært helt fantastisk (har kun sett de 3 siste sesongene) så blir vanskelig/umulig å erstatte han. Burde absolutt være en som har vært med på MM før, men som også innehar «programleder-kvaliteter».

En tanke som slo meg er Helene Olafsen. Vil tro NRK er ganske keen på å få henne på laget: Jente (ja, tror faktisk det har noe å si?!), kom langt i sin sesong og innehar programleder-erfaring. Men vet ikke hvordan det er med arbeidsforhold i tv2-nrk.. men det er kanskje perfekt timing å hoppe av senkveldtoget nå som Blipp gir seg? 

Ellers så syns jeg vi fikk se altfor lite av Pølsa, kanskje han kunne passet som programleder?

Anders Jacobsen (hopperen) har gjort god profil i hopp/vintersendingene og er allerede i NRK-systemet så han kan være en meget god kandidat!

Blir også gøy å få vite hvem som blir med i kommende sesong. Håper på Astrid Uhrenholdt Jacobsen ihvertfall! 

Mange gode kandidater her ja! Enig alt du skriver!

Anonymkode: 0a18a...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mperle skrev (57 minutter siden):

Eller Anne Rimmen. Er vel i «feil kanal» hun også men kan jo endre seg hvis man får et godt tilbud!

Anonymkode: e964c...5dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksel, Helene Olafsen, Anders Jacobsen eller Emil Hegle Svendsen håper jeg på som programleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG melder om at Aksel Lund Svindal overtar som programleder :strix:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, Roadrunner said:

Et strålende valg. Håpet på ham eller Alexander Hetland. 

Anonymkode: bf5a4...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dag Erik gir seg som programleder!!

Kanskje Aksel tar over? Jovial og flink

Anonymkode: 44349...904

Aksel hadde vært en knall programleder i MM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roadrunner skrev (9 timer siden):

Tror det er et godt valg. Han fremstår som en lun, empatisk og ydmyk fyr med glimt i øyet, så tror han kan klare å bevare den fine stemningen som har preget dette programmet. 

Anonymkode: 75608...dc4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Annonse
AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 21.18):

Hun ble kåret som verdens beste i VM 1993. En annen fikk tittelen i VM i 1995. Hun var svært god under VM i 1993, den beste keeperen i mesterskapet. At hun ble kåret til den beste sier vel ikke mer enn at hun i det mesterskapet var den beste. 

Anonymkode: 7ffae...651

Leganger ble kåret til VM`s beste målvakt i seks av åtte mesterskap hun deltok i. Hun ble også kåret som beste målvakt stort sett samtlige sesonger i klubbspill, frem til hun la opp. Leganger var en helt utrolig håndballspiller, og jeg tror ikke vi får se en slik målvakt igjen. 

Anonymkode: 8d776...3c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leganger ble kåret til VM`s beste målvakt i seks av åtte mesterskap hun deltok i. Hun ble også kåret som beste målvakt stort sett samtlige sesonger i klubbspill, frem til hun la opp. Leganger var en helt utrolig håndballspiller, og jeg tror ikke vi får se en slik målvakt igjen. 

Rettelse, Leganger ble kåret til beste målvakt i seks av åtte mesterskap hun deltok i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...