Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper Aksel jeg. Han har vært så sinnssyk allsidig. Håvard har vel vært litt dårlig på statiske øvelser og utholdenhet og Magnus er elendig på å disponere krefter, han gir bare full gass fra sekund en. Så det er hvor jeg ville satt pengene mine

• Liker 3
Skrevet

Fy flate, synes det er fryktelig ufortjent at Håvard vinner foran Magnus. Magnus som har vært best eller av de beste hele veien - for ikke å snakke om den beste i semifinalen før den kastinga. Synes ikke Håvard fortjente å gå videre. Sånn, det var mitt oppkast. Sorry om jeg forsurte fredagskvelden deres 😅 

Anonymkode: edcd0...acd

• Liker 15
Skrevet

Synd at Magnus røk ut, men han var rett og slett for dårlig til å kaste.

Anonymkode: 3454b...170

• Liker 7
Skrevet

Tapte ikke Magnus «blå ballong» øvelsen? Hvorfor startet han som nr 2 i jaktstarten da?

Anonymkode: 8e2f7...bbf

• Liker 5
Skrevet

Synd at Magnus røyk når han lå foran så lenge!! 

Begge fortjener å vinne så heier på begge to.

• Liker 1
Skrevet

Tror Magnus ville ha slitt i finalen med 80 kg-ballen.

Imponerede hvordan Aksel klarte å hente inn forspranget i finalen.

• Liker 8
Skrevet

Grattis til Aksel! 🏆

Veldig moro at han vant! 

• Liker 9
Skrevet

Just now, AnonymBruker said:

Enig! Svindal beholdt hele tiden vinnerviljen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tapte ikke Magnus «blå ballong» øvelsen? Hvorfor startet han som nr 2 i jaktstarten da?

Anonymkode: 8e2f7...bbf

Sammenlagt lå han på 2.plass, første øvelse i semifinalen var forrige fredag, hvor Magnus for øvrig vant.

Anonymkode: edcd0...acd

• Liker 5
Skrevet

Fullt fortjent seier til hedersmannen Aksel. Greier å holde hodet kaldt når det gjelder, en ekte mester.

Anonymkode: 48f15...a3c

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 16.35):

Hva?! Han er jo utrolig sjarmerende, særlig når han smiler. Jeg synes han er skikkelig kjekk. Så rart at man kan ha så forskjellige meninger, hehe.

Anonymkode: 75608...dc4

Helt enig med deg! Blir så overrasket over at det er flere i denne tråden som synes han ikke har sjarm og utstråling! 

• Liker 6
Skrevet

Jeg heiet på Håvard jeg. Helt greit og fortjent at Aksel vant, han er jo en vinnerskalle liksom. Jeg synes man glemmer bort å heie på en som Håvard, fysisk sterk og på det jevne hele veien, jovial type som tar vare på de rundt seg og skaper humør - jeg synes han hadde vært en like fortjent vinner her som Aksel. Og jeg tror det fort kunne vært omvendt, hvis Aksel hadde bommet på den siste sekken hadde Håvard truffet 5 sek etterpå - så litt tilfeldig er det jo.

Uansett, flotte deltagere og verdige finalister

Anonymkode: 359fe...497

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Synd at Magnus røk ut, men han var rett og slett for dårlig til å kaste.

Elendig tilfeldig øvelse.

Men Magnus hadde vært sjanseløs med den der ballen i finalen uansett. 

Anonymkode: 6bdb5...c13

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Imponerende av Aksel at Håvard bommet ...?

• Liker 6
Skrevet

Bra finale med tre verdige vinnere. Magnus var helt rå da han klarte de to øvelsene helt uten pauser, og var også et råskinn på å løpe. Men ble for dårlig med ball. Håvard så sterk ut i den siste øvelsen, men Aksel holdt hodet kaldt selv om han strevet med tauene. Treffsikkerheten på slutten avgjorde. Heia alle tre :) 

Anonymkode: bf5a4...af6

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er imponerende av Aksel å beholde vinnerviljen selv når han var  langt bak og  avhengig av at Håvard bommet for å vinne. Det er i slike situasjoner der er vanskelig å holde psyken oppe. 

Endret av SVK
Skrevet

Fortjent seier til Aksel, som jeg tippet som vinner fra starten. Gratulerer!

Men verdige deltagere i finalen, som alle kunne vunnet, med hver sine styrker.

Fikk litt vondt av Magnus som ledet så klart før kastingen... 😬

Ang Magnus og sjarm så synes jeg han var litt stiv og reservert i starten,men har tødd opp underveis og blitt mye mer sjarmerende og åpen. Med forbehold om at det kan være filmingen og klippingen som har fremstilt det sånn.

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Synes ballen virket i overkant tung. Virket som Håvard så vidt klarte 80 kg-ballen og det var etter å ha fått en 40 minutters pause pga tekniske problemer. 

Mens svetten spruta for både Svindal og motstander Håvard Tvedten, fikk de på et tidspunkt en «pause» under finalen.

På siste øvelse, hvor de skulle skyte med en stor sprettert ned i en blink, ble nemlig blinken ødelagt, noe som resulterte i at snekkerteamet måtte finne fram både drill og skruer til verks og at konkurransen ble stoppet.

Dermed fikk også de to finalistene seg en velfortjent pustepause, for de ble nemlig stående stille akkurat der de befant seg i løypa, idet produksjonen valgte å gripe inn.

https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-fikk-du-ikke-se/73424900

Anonymkode: da826...0f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han var klart raskere med ballen også, og beholdt roen til kastingen. Dessuten var de omtrent likt inn med kastingen, fordi Håvard hadde to sekker mer, mens Aksel tok en sjanse med to.

Anonymkode: 6d4e7...ea8

• Liker 1
Skrevet
Bingo Bongo skrev (17 timer siden):

Fortjent seier til Aksel, som jeg tippet som vinner fra starten. Gratulerer!

Men verdige deltagere i finalen, som alle kunne vunnet, med hver sine styrker.

Fikk litt vondt av Magnus som ledet så klart før kastingen... 😬

Ang Magnus og sjarm så synes jeg han var litt stiv og reservert i starten,men har tødd opp underveis og blitt mye mer sjarmerende og åpen. Med forbehold om at det kan være filmingen og klippingen som har fremstilt det sånn.

Enig med deg.  Synes han virker som en veldig ok fyr, og så var det morsomt å bli kjent med en litt ukjent norsk idretts-stjerne. Dette var nok en veldig ny setting for ham også 😊 Hadde aldri hørt om ham før, men nå er jeg nesten blitt litt hekta på youtube-klipp av ham. Det er jo helt sykt hva han får til!

Anonymkode: 60504...565

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...