Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

Aksel var favoritten min i 90-graderen i dag, med tanke på at hans idrett består mye av å stå nettopp lenge med bøy i knærne, og krever enormt muskler i lår og legger. 
Men må bare bøye meg i støvet etter den øvelsen! Det var bare helt rått og meget imponerende! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koss og Aksel er mine storfavoritter! Idoler fra den tiden de var aktive, og begge fremstår som flotte mennesker også utenfor idretten. Gleder meg til å følge denne sesongen!

Anonymkode: 76149...121

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøyteløpere og alpinister har ekstrem lårmuskaltur, ja.

Anonymkode: 3454b...170

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Koss og Aksel er mine storfavoritter! Idoler fra den tiden de var aktive, og begge fremstår som flotte mennesker også utenfor idretten. Gleder meg til å følge denne sesongen!

Anonymkode: 76149...121

Jeg kjenner ikke til Svindals meritter utenfor idretten, men Koss er absolutt en mann man trygt se opp til og kan la barna ha som idol. Han har virkelig tatt gode valg her i livet, og har gjort sitt beste for å gjøre godt for andre. Han er en ekte stjerne! Og så langt fra PR-kåte folk med tomme skaller som media ellers florer av.

Anonymkode: 75608...dc4

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Sola de skrev (16 timer siden):

Er bare glad for at Øystein måtte trekke seg. Hadde sluttet å se på om han hadde fått fortsette. For få år siden tok han bilde av en overvektig person som satt ved siden av ham på flyet og publisere dette og shamet dama. Mistet da all respekt for mannen. I går før han skulle reise hjem, sa han til de andre deltakerne at han ville ha tjukkas- burger. Hva faen er greia hans. Drittsyn på den mannen. 

Det husker jeg! Husket jeg ble skuffet over ham da 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koss er ikke noe annet enn en imponerende mann!🤩

Anonymkode: 7e79b...73f

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (18 timer siden):

Er bare glad for at Øystein måtte trekke seg. Hadde sluttet å se på om han hadde fått fortsette. For få år siden tok han bilde av en overvektig person som satt ved siden av ham på flyet og publisere dette og shamet dama. Mistet da all respekt for mannen. I går før han skulle reise hjem, sa han til de andre deltakerne at han ville ha tjukkas- burger. Hva faen er greia hans. Drittsyn på den mannen. 

Nei, nå får det sannelig være nok!! Øystein Pølsa Pettersen er en hedersmann, og alle kan gjøre en feil! Han beklaget med en gang.

Skulle tro dette var verre enn Northugs livsfarlige opptreden ved flere anledninger!

B597E95A-D8EF-4F2C-96CC-B7B2D575F66C.jpeg

Anonymkode: 6bdb5...c13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Koss, ellers er med flere jeg kan heie på i år. Tror det kan bli en morsom sesong.👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med munnen til hun unge blonde?? Uff !

Anonymkode: 44349...904

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To betraktninger etter kveldens episode

1) Nå slipper jeg tenke mer på om Genette virkelig skal uttales Genette

2) Dubbes Aksel Lund Svindal av Haakon Magnus?

Anonymkode: bf5a4...af6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

To betraktninger etter kveldens episode

1) Nå slipper jeg tenke mer på om Genette virkelig skal uttales Genette

2) Dubbes Aksel Lund Svindal av Haakon Magnus?

Anonymkode: bf5a4...af6

😂😂 You made my day! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte Linda sa Sjenett.

De andre sier Genette.

Lurer på hva som er rett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blålilla skrev (11 minutter siden):

Hørte Linda sa Sjenett.

De andre sier Genette.

Lurer på hva som er rett. 

Jeg lo da jeg leste dette. Hele innlegget rimer :laugh:

Leste at Genette skadet hånden sin under nattesten og at hun ikke greide å fullføre ordentlig. Hun måtte ha trekt seg uansett. Trist. Synes det er ekstremt sprekt gjort å stille opp i så ung alder!

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/BlG4re/genette-vaage-maatte-rett-paa-sykehus-etter-nattest?utm_source=vgfront&utm_content=row-2&utm_term=df-86-aae033e3%3Adf-86-jfdc9fea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (11 minutter siden):

Jeg lo da jeg leste dette. Hele innlegget rimer :laugh:

Leste at Genette skadet hånden sin under nattesten og at hun ikke greide å fullføre ordentlig. Hun måtte ha trekt seg uansett. Trist. Synes det er ekstremt sprekt gjort å stille opp i så ung alder!

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/BlG4re/genette-vaage-maatte-rett-paa-sykehus-etter-nattest?utm_source=vgfront&utm_content=row-2&utm_term=df-86-aae033e3%3Adf-86-jfdc9fea

Hahaha!

Det var utilsiktet rim

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Solemdal, for en KVINNE!!🤩

Anonymkode: f57cb...54c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...