Flynn Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Jeg ønsker å slutte på p-pillene jeg har gått på omtrent konstant i 9 år for å se om humøret blir bedre (jeg har vært mye deprimert og sliten det siste året, og lurer på om dette kan skyldes pillene). Hvor fort merker man endring? Hvordan skal jeg vite om endringene skyldes at jeg stoppet å ta pillene? Jeg leste at en influencer sa at man burde merke forbedring allerede etter 10-14 dager. Hva tenker dere? 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Jeg sluttet med p-piller for ca 2-3 mnd siden, og føler jeg merket forskjell på både kropp og humør iallefall etter 1 mnd. Hvor mye av det som faktisk er sant eller om jeg innbiller meg det vet jeg ikke, men jeg trives bedre med humøret iallefall. Jeg tenker uansett at det sikkert er svært individuelt, og har mye med akkurat dine hormonnivåer, alder, generelle helse, o.l. Anonymkode: dc712...c87 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Jeg tenker at å lytte til "influencere", for annet enn tips om mote og sminke, er et større problem enn depresjon og slitenhet Anonymkode: dc4f0...f4f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå