AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Skal reise til andre siden av landet om et par måneder og vurderer fly da dette er raskest og minst kronglete måte. Jeg har en kattunge som må bli med på reisen. Hvordan gjøres dette praktisk? Da jeg skulle bestille flybillettene sto det at billettene ikke blir utstedt før dyret er godkjent (eller noe i den duren). Dette var Widerøe om det har noe å si. Betyr dette at jeg må gjøre noe spesielt for å kunne ha med kattungen på fly selv om det er innenlands? Trodde det bare var å kjøpe billetter og oppgi at jeg tar med katt i kabinen. Anonymkode: 401bd...2dc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Jeg har ikke flydd med katt selv. Så kan være noen andre har bedre og sikrere informasjon enn meg. Men jeg har snakket med en pilot som sier det er ganske enkelt. Man må ha egnet reise bur/veske som har riktige mål og som holder på væske, i tilfelle pus har uhell. Og så er det førstemann til mølla. Om pus bestiller billetter først, må allergikere velge ett annet fly eller «tåle» katten om de kan. For meg ville det ikke vært noe annet alternativ enn å ha pus med i karbinen, da det er skummelt nok å reise i seg selv, og da skal de slippe å gjøre det alene. Anonymkode: fb7ea...1b6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Hvis du bestilte billett med katt i kabinen vil du nok få billett snart 🙂 Jeg hadde litt problemer med å få bestilt billett for noen uker siden, og da fikk jeg beskjed om å skrive at jeg skal ha hund med under spesielle behov. Billetten ble utstedt inn en en time etter at jeg hadde bestilt. Ellers er der som brukeren over sier. Anonymkode: f3577...7ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå