Gå til innhold

Dumdristige blind dates


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og gjennom årene har jeg hatt mange treff med kvinner etter å ha chattet på ulike nettsteder, gjerne Cupido. Tre av dem har fortalt meg noe som jeg nesten ikke får meg til å tro. De har fått kontakt med en mann på nettet, hatt seksualisert dialog med ham, og avtalt å møte på blind date. Ingen utveksling av personidentitet er gjort. Møtestedet har vært hotellrom - og her har dealen vært at de legger seg nakne på sengen, på magen, med blindfold. Han skal komme inn, kle av seg og ha sex med dem. TRE kvinner har fortalt at de har gjort det, i alderen 27ish til 45ish. En av dem har gjort det to ganger med to forskjellige menn. Hun skrøt av orgasmemengden, men hadde ingen tanker om sikkerheten.

I tillegg har jeg selv opplevd et tilsvarende opplegg, der jeg ble invitert hjem til en kvinne (hun hadde skrudd ned navneskiltet på døren, som om det beskyttet identiteten hennes), skulle legge meg naken i sengen hennes før hun kom inn uten klær og masturberte ved siden av meg. Ingen blikkontakt, jeg skulle bare være til stede. Kun det. Deretter gikk jeg. En annen kvinne avtalte å komme til mitt hotellrom i Oslo, uten noen forhåndsutveksling av identiteter, for å besøke meg i sengen før frokost. Hun tok toget fra Vestfold, kom inn på hotellet og banket på døren til en helt ukjent mann.

Jeg vet at blind dates for sex er ganske utbredt. I denne typen sjekkemiljø er kvinner minst like eksplisitte som menn. Men denne typen avtaler, med minimal sikkerhet, sjokkerte til og med meg, som har møtt en god del folk med lav terskel for treff.

Anonymkode: d4856...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er jo like risky for deg som for dem. Du aner jo ikke hvem som faktisk møter opp på rommet med deg, eller om denne damen du var hos faktisk var en dame eller ikke før du dro dit. Hvorfor sjokkerer det deg sånn når du holder på på samme måte?

Anonymkode: 0b1b1...2a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De utvekslet nok bilder først, men ei jeg kjenner fløy til annen kant av landet,  til en mann som skulle lære henne om bdsm. Han bandt henne fast på senga, og pisket henne skikkelig,  uten safe word, eller annen avtale.  Hun kunne ikke sitte på en uke etterpå, men det ga visst mersmak.  

Anonymkode: fd984...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...