AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Det er tydeligvis ikke bare jeg som ser det, har bekjente som nevner det samme men vi kan ikke si det høyt fordi man vet aldri hvordan andre tar det eller om de er en del av denne gjengen som skal være politisk korrekte. Ene er rasismen. Jeg har aldri hatt imot andre etnisiteter eller mørkhudede. Aldri forskjellsbehandlet, men nå skal vi gi fra oss alt til disse tydeligvis, fordi alt er rasisme. De kan gjøre ting mot oss og kalle oss ting uten konsekvenser men hvite skal til og med angripe hvite hvis en minste ting som kan misoppfatter rasistisk gjøres mot en mørk. Hyllingen av overvektige er det andre. Bare innrømme det! Det er sympati alt sammen. Fordi de ikke klarer å få eller gidder å spise sunt eller trene seg til «idealet». Da må de heller protestere om hvor urettferdig det er at bare de som ser bra ut fremmes på bilder. Man kan kalle en tynn person tynn eller anorektisk uten at det er konsekvenser men si den minste ting til en overvektig person og det er mobbing. Anonymkode: 5ea92...184 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Mistet visst litt sammenhengen mellom tittel og innlegg, men vi har kommet til et samfunn der de svake skal ha mest oppmerksomhet og støtte, man skal være politisk korrekt og gi litt ekstra skryt til de som man egentlig ikke mener det til, bare for at det skal se fint ut sosialt -_- Anonymkode: 5ea92...184 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Det med tjukke er jeg enig med. Rasismen blir overdrevent snakket om i medier. I den virkelige verden er det ikke så sort/hvitt. Anonymkode: c4c83...0d3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det med tjukke er jeg enig med. Rasismen blir overdrevent snakket om i medier. I den virkelige verden er det ikke så sort/hvitt. Anonymkode: c4c83...0d3 Jeg håper virkelig ikke det! Kjenner ikke så mange mørkhudede, men forholdet til dem blir mye mer anstrengt når alle alltid skal påpeke hvor annerledes de er og at vi må behandle dem bra fordi de har den bakgrunnen de har. Ja i media er det ekstremt, men irriterer meg iver disse politisk korrekte som bare slenger seg på fordi de skal menge seg eller føle at de støtter noe.. Anonymkode: 5ea92...184
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Mørk er et negativt ladet ord, og skal ikke brukes. Det heter melaninrik. Anonymkode: e233b...380
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mørk er et negativt ladet ord, og skal ikke brukes. Det heter melaninrik. Anonymkode: e233b...380 Og "ikke så sort/hvitt" er vel heller ikke helt fint lenger. Anonymkode: 92bc2...6fc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 https://vm.tiktok.com/J6mc6mh/ Syntes denne reflekterer det du nevner, her er det ubevisst rasisme, der et barn blir hengt ut, i stedet og i det heletatt lære hun det. Rasisme er ikke greit, men er ikke alltid man vet hva som er rasisme heller. Anonymkode: c1240...ecb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Ja, sånn går det når man får oljerikdomm... Dopamin dopamin.. Anonymkode: ce9d5...0f5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 Jepp! Og alle har det så vondt hele tiden og lider av PTSD, angst, depressjon, fibromyalgi, ME, ensomhet osv.. På den andre siden så er dette tegnet på en virkelig velferdsstat da, nemlig at man KAN grine over dette. I andre land griner man over at foreldrene/barna/hele familien har blitt drept i krig, eller at man ikke har mat nok til å overleve eller tak over hodet. ...jeg var også mektig irritert over alle "grinerne" helt til jeg begynte å se det på denne måten. Da ble det nesten litt positivt hver gang noen griner over slikt, for det minner meg på hvor bra vi har det i Norge Anonymkode: 6c11f...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå