AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Regner med at flere føler det likt som meg når det kommer til dette. Uansett hva jeg gjør så blir jeg ikke tilfredsstilt. Søker konstant spenning gjennom sosiale begivenheter, nye hobbyer osv. Likevel så kjeder jeg meg, det er ingenting som motiverer meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med livet lengere. Er ikke direkte deprimert. Noen som føler det samme? Kanskje det har noe å gjøre med hele korona situasjonen? Anonymkode: 25859...cac
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Samme her. Er nyutdannet med 8-16 jobb, og har endt opp i en "limbo" på fritiden. Før brukte jeg nesten all våkne tid til å studere, men nå er jeg nærmest tiltaksløs. Har prøvd å engasjert meg i å etablere noen hobbyer selv men til syvende og sist orker jeg ikke. Bare loffer foran PC, og leser bøker. Jeg konkluderte med at det kanskje er like greit, siden det hverken går ut over mentaliteten eller arbeidskapasiteten sånn helt ennå. Lysten for å gjøre noe eller begynne med en hobby får komme av seg selv, inntil videre. Ser frem til vinteren derimot, for jeg er glad i å gå på ski. Mulig koronasituasjonen har noe med det å gjøre, for jeg hadde en liste over ting jeg ville gjøre eller prøve på fritiden når jeg begynte å jobbe, for eksempel kurs i ditten og datten. Men det blir ikke arrangert noe som helst på grunn av smittevern her omkring, og da blir jeg samtidig ikke "tvunget" ut i hobbyvirksomheten. Anonymkode: c8cc6...b71 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Blir ganske sikkert nedstenging av samfunnet i høst/vinter pga koronaen, så man bør satse på hjemmeaktiviteter! Anonymkode: b5576...3d9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ganske sikkert nedstenging av samfunnet i høst/vinter pga koronaen, så man bør satse på hjemmeaktiviteter! Anonymkode: b5576...3d9 Masse øl. Annen hver dag trening og annen hver dag øl. Anonymkode: da35b...6b1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med at flere føler det likt som meg når det kommer til dette. Uansett hva jeg gjør så blir jeg ikke tilfredsstilt. Søker konstant spenning gjennom sosiale begivenheter, nye hobbyer osv. Likevel så kjeder jeg meg, det er ingenting som motiverer meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med livet lengere. Er ikke direkte deprimert. Noen som føler det samme? Kanskje det har noe å gjøre med hele korona situasjonen? Anonymkode: 25859...cac Det er fordi du søker glede i å få. Du får glede og mening ved å gi. Det er ingen langvarig glede i å få noe. Anonymkode: 55258...5cb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Samme her, eneste jeg liker er å drikke alkohol nå. Lei av jobben, lei av TV, lei av bøker, lei av å rydde, lei av å lage mat, lei av å spise mat. Liker å være med venner, men helst med alkohol involvert, og det kan jeg ikke drive for mye med i ukedagene. Lei av å trene. Lei av musikk som jeg elsket før. Lei av å gå turer, lei av å shoppe, å handle dagligvarer er et ork - takk gud for kolonial. Lei av sex og han jeg dater også. Livet er så jævla kjedelig nå. Iallfall mellom festene. Lever for helgen. Det er nok litt korona-relatert, selv om jeg har følt på lignende også før korona. Men selv om dette var veldig mørkt skrevet, så føler jeg meg ikke direkte deprimert. Jeg er ikke lei av meg selv. Men jeg brygger nok på et lite alkoholproblem. Og jeg må prøve å finne gleden i jobben igjen, men det er jo ofte litt seigt å starte etter ferie. Selv når ferien også var ganske kjedelig, med unntak av festene. Anonymkode: 72a96...889
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Jeg synes også livet er kjedelig, har alltid syntes det dessverre. Anonymkode: f8e87...d58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå