AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Han er nysingel etter 20 år i forhold. Sender meg ganske mye på snap og messenger.. Men det er hovedsakelig morsomme videoer osv og mye emoji bruk 😂🙈 Han virker ikke å være nysgjerrig på meg, siden han spør jo ikke om noe 🤷♀️ Men sender meg mld daglig, noen ganger flere ganger for dagen.. Anonymkode: 9f637...65c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Han er ikke interessert. Og mest sannsynlig trenger han å fordøye samlivsbruddet en god stund framover Anonymkode: 9ead3...eac 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Vet ikke hva som regnes som nysingel.. Han har vært singel 1 år 😅 Anonymkode: 9f637...65c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Da er han vel bare ikke interessert da Anonymkode: 9ead3...eac
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Ny- single etter 20 år......løp...Han har nok planer om å harve over noen damer...😰 Anonymkode: a4f81...63c 1
MarieLo Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Hvem vet hva han vil bortsett fra han selv. Hvis du ikke kan snakke med han er det ikke mulig å finne ut heller. Det du vet er at han ikke er interessert i å bli kjent med deg.
sssssh! Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Det er jo ikke alle som vet hva de skal spørre om, men han vil jo tydeligvis holde kontakten av en eller annen grunn. Opplever du han som interessert i deg som person på andre måter? Eller kan du se tendenser til at du er et egoboost og tidsfordriv? Det er jo ikke alle menn som er rå på å flørte😅😅
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er nysingel etter 20 år i forhold. Sender meg ganske mye på snap og messenger.. Men det er hovedsakelig morsomme videoer osv og mye emoji bruk 😂🙈 Han virker ikke å være nysgjerrig på meg, siden han spør jo ikke om noe 🤷♀️ Men sender meg mld daglig, noen ganger flere ganger for dagen.. Anonymkode: 9f637...65c Etter 20 år i forhold så er vel dette ganske nytt for han. Regner også med at han er godt voksen og dermed ikke så veldig dreven på snap o.l. og kanskje forsøker vise han er interessert ved å sende deg disse tingene. Hilsen en annen godt voksen uten snap o.l. Anonymkode: 64b5f...f14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå