Gå til innhold

Treningsindusert orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som opplever dette? Det apparatet på treningsstudioet hvor det alltid skjer, er hengende benløft,‘altså en slags stol på stativ uten noe å sitte på, men man henger der og løfter bena. Det sier pang hver gang og jeg segner nesten sammen 🤭

i barneskolealder skjedde det samme da jeg klatret i tau i gymtimen.

under sex-akten derimot, må jeg jobbe noe voldsomt for å få orgasme, så tror jeg må innstalere tau på soverommet 😄

Anonymkode: 3b715...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult! Jeg har lest meg opp på temaet og skrevet et innlegg til www.fiolsex.net. (Innlegget er ikke publisert enda fordi jeg vil prøve litt selv først). Coregasm er en greie. Den hengende beinløft øvelsen er forresten den øvelsen flest får coregasm i. Første gang coregasm nevnes i forskningslitteraturen, er visstnok fra 40-tallet og da er det snakk om å klatre i tau. Så du er helt «innafor». 😉

Jeg har riktignok aldri fått det selv, men det gir jo litt ekstra motivasjon til å trene... 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sier pang hver gang og jeg segner nesten sammen 🤭

 

Men det høres jo litt upraktisk ut også. Altså, hvis du hadde tenkt å trene magen og så blir du liksom avbrutt hver gang. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme flere ganger, men bare når jeg jogger 🙈

Anonymkode: c3c70...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB igjen.. Skjønte nå at det kanskje ikke var det samme allikevel 😁

Anonymkode: c3c70...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det flere ganger, men som en over skriver, det er ikke noe seksuelt med det. Jeg har til og med testet ut å tenke på sex mens jeg fremkaller det, og det funker ikke, jeg blir ikke kåt av det, faktisk. Og jeg er ganske lett-tent ellers. Det er rett og slett bare en digg fysisk reaksjon som ikke har med sex å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at flere har opplevd det😊 Jeg tenker heller ikke på noe seksuelt når dette skjer, jeg har fokus på å trene. Når det skjer, er det som en over her skriver, bare en herlig fysisk hendelse🤩hadde gitt mye for at dette skjedde når jeg hadde sex med kjæresten 🥰

TS

Anonymkode: 3b715...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...