AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Trenger ingen moralpreken her...... Flere enn meg som er angstalkoholokere her... jeg sliter Anonymkode: c8cf5...389
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Hva er angst alkoholikere? Anonymkode: e57c4...dbf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Njæ, ikke alkoholiker kanskje, men hender jeg drikker for å få sove når angsten tar meg, om det er det du mener? Anonymkode: 3a636...bd2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Drikker for å glemme en sjelden gang, men angrer dagen derpå. Blir ti ganger verre. Bedre å løpe en mil. Anonymkode: ee8ee...bc4
Silva Pluvialis Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Det er mange som bruker rus som en måte å flykte fra følelser på. Kan det være at du er redd for å være redd, og at du unngår følelsen ved å drikke alkohol? I så fall er det veldig forståelig. Har du vurdert å finne noen å snakke med? Det handler om å få hjelp til å finne ny mestringsstrategier slik at du kan håndtere angst på en annen måte enn du gjør og har gjort. Varme tanker. ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 For noen år siden gikk jeg hjem i lunsjen (bodde rett ved jobb), og når jeg stod der med vodkaflasken i den ene hånden, og shotglasset i den andre, så gikk det opp et lys for meg. Det stoppet der og da, men det var nok i siste liten. Noen år senere ble jeg heller narkoman, da klarte jeg ikke å stoppe det. Er i ferd med å bli nykter nå, men det kjennes virkelig ikke bra ut. Har dessverre ikke noen råd å komme med, men det finnes flere i samme situasjon. Du er ikke alene. Anonymkode: 8b4da...a97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå