AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #21 Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med de inneholder så mye sukker Anonymkode: 8b9cc...c49 Da får du lese på de andre yoghurtene de har i butikken. Yoghurt inneholder naturlig melkesukker. Anonymkode: 19ed0...851
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #22 Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gå ned i vekt. Er 1 kilo for å være overvektig. Anonymkode: 8b9cc...c49 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal ha det i smoothie Anonymkode: 8b9cc...c49 Hvis du virkelig vil gå ned i vekt, anbefaler jeg deg å kutte ut smoothier. Smoothier inneholder voldsomt mye sukker og gir ikke energi som varer. Spis heller en skive grovbrød med frukt ved siden av. Eller en god salat med fett og proteiner. Ikke vær redd for å få i deg fett (det bidrar til at du føler deg mett lenger). Hvis du liker naturell yoghurt som gresk yoghurt kan du spise det sammen med bær og kanskje nøtter eller korn, men du må passe deg så du ikke drukner det i søtning. Prøv å spise mat i sin opprinnelige form, altså grønnsaker og fisk/kjøtt, og prøv å la være å spise mat som er tilsatt ingredienser du ikke vet hva er. Ta hver dag om gangen, å gå ned i vekt tar lang tid. Anonymkode: 096ca...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #23 Skrevet 9. august 2020 Jeg kjøper ofte naturell youghurt fra Tine. Lite sukker i den i allefall. Erindrer ikke fett mengden. Anonymkode: 04034...aa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå