Gjest hjelpemeg Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 lurer på en ting, alle sier at de laster den de nyeste filmenepå nettet og slikt. jeg vil laste ned noen gamle filmer som jeg kan se om igjn og om igjen.. men hvordan? gikk inn på lime wire og fant dem, men nedlastningstiden står jo på en dg og 17 timer, er ikke det litt lenge` finnes det en enklere måte å gjøre det på?? håper noen vil hjelp meg..
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Last ned bittorrent, og bruk noe ala Pirate Bay
Gjest hjelpemeg Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 jeg er virkelig grønn så det må nok litt mer inn med teskje.. hvor laster jeg det ned.koster det noe??
Gjest Violetta Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Jeg laster ned med Bearshare jeg, og det tar jo noen timer. Tar det virkelig så mye kortere tid med Bittorent? Har aldri fått til det der, synes det virket veldig komplisert og skjønte ikke forklaringene jeg fikk. Problemet jeg synes er størst er at filmene har så dårlig kvalitet når de endelig er ferdige at jeg ikke kan se dem uansett fordi de hakker og skurrer.
Pimbila Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 Jeg bruker bitcomet/bittorrent og bruker 3-14 dager på å laste ned en film
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 Det varierer veldig med hvor lang tid det tar å laste ned en film. De siste jeg har holdt på å laste ned i flere dager, har plutselig stoppet, og dette når den er 85 - 98 % ferdig. Skal si at det er irriterende!! Trenger du noe videre forklaring med Bit torrent, så bare spør!
Gjest Violetta Skrevet 16. juli 2005 #7 Skrevet 16. juli 2005 Det varierer veldig med hvor lang tid det tar å laste ned en film. De siste jeg har holdt på å laste ned i flere dager, har plutselig stoppet, og dette når den er 85 - 98 % ferdig. Skal si at det er irriterende!! Trenger du noe videre forklaring med Bit torrent, så bare spør! ← Jeg vil gjerne ha en ABC-lærebok i bittorent. Med teskje om jeg kan. :forklar:
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 Jeg bruker bitcomet/bittorrent og bruker 3-14 dager på å laste ned en film ← Dette har ikke noe å gjøre med at det er bitcomet/bittorrent , det har med utlinja til den som deler eller internett linjen din. Det kan også være at den som deler den deler til mange på en gang. Sjekk hvor mange spredere filen har. Jo flere jo bedre Jeg synes 3-14 dager høres villt ut Her bruker vi kanskje bare to timer på en film som har mange spredere hvis fil størrelsen ikke er mange GB da...
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #9 Skrevet 16. juli 2005 Tar meg fra en times tid og oppover å laste ned en hel film. Bruker RevConnect (bygger på DC++) men kan laste ned fra mange samtidig. Her går det så det suser!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. juli 2005 #10 Skrevet 16. juli 2005 Hehe, morsom tråd. Dere får spørre "TV2 hjelper deg" om de kan lage en sak av det, eventuelt klage til [email protected], evt. [email protected]
Pimbila Skrevet 16. juli 2005 #11 Skrevet 16. juli 2005 Dette har ikke noe å gjøre med at det er bitcomet/bittorrent , det har med utlinja til den som deler eller internett linjen din. Det kan også være at den som deler den deler til mange på en gang. Sjekk hvor mange spredere filen har. Jo flere jo bedre ← Skal jeg se etter om det er mange Seeders eller Leechers, eller begge deler?
Gjest hjelpemeg Skrevet 16. juli 2005 #12 Skrevet 16. juli 2005 lastet ned bearshare, men filmene er jo bare rot.... enten får jeg ikke riktig film, men en helt annen en iforhold til teksten, eller så får jeg ikke hele filmen.. eller så laster den ned hele men får bare opp en slik ipod bilde og ikke noe mer.... ;(
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #13 Skrevet 16. juli 2005 Skal jeg se etter om det er mange Seeders eller Leechers, eller begge deler? ← Det er seeders
Pimbila Skrevet 16. juli 2005 #14 Skrevet 16. juli 2005 Nå har jeg fire filmer som har kommet til 72% 83,4% 98% 99,6% og ingen kommer noen lenger. Hva gjør jeg? Er det bare å slette de med en gang? Jeg blir så oppgitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå