Gå til innhold

'God morgen' Norge?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste reagert svært sterkt på

innslagene som vises på nyhetene

rett før og rett etter tegnefilmen kl. 07.15 på god morgen norge.

Dersom vi som foreldre ikke passer på å slå PÅ tv'en ETTER nyhetene kl.07.00 og AV før nyhetene kl 07.30 så risikerer alle våre barn

fra 2 år og oppover å få full informasjon om pedofiliringer, sexuelle overskrep mot barn, til og med svært tydelige bilder kan de få se rett før

'Noddy' og 'Den magiske valpen' begynner.

Selvfølgelig kan man velge å ikke slå på denne kanalen om morgenen, men jeg synes bare det er litt rart av tv2 å legge den gode morgenen opp på denne måten!!!

Hva mener dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ALDRI så tidlig oppe på morgenen, men om de viser "voldelige" nyheter i God Morgen Norge syns jeg det er fryktelig galt. Hva med å sende en protest mail til TV2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt 'protest mail' til tv2 før jeg startet denne

tråden, ikke fått svar enda.

Og du gjest som mener det er skadelig for barn å se på tv kl.07.15 om morgenen, hmmmm....

Om barn ser en tegnefim som varer ca.10-15 min. mellom frokost og tannpuss før de skal på skolen/barnehagen så er nok ikke det veldig skadelig....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at det er en deilig, avslappende start på dagen for mange barn å få lov til å sitte å se litt på tegnefilm før stresset starter. Jeg har også reagert på nyheter, reklame for filmer med mye vold osv. tidlig på kvelden. Jeg synes dette er uhørt - faktisk mye verre enn sex under dyna på "Big Brother"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...