Gjest Siss Skrevet 17. september 2002 #1 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har i det siste reagert svært sterkt på innslagene som vises på nyhetene rett før og rett etter tegnefilmen kl. 07.15 på god morgen norge. Dersom vi som foreldre ikke passer på å slå PÅ tv'en ETTER nyhetene kl.07.00 og AV før nyhetene kl 07.30 så risikerer alle våre barn fra 2 år og oppover å få full informasjon om pedofiliringer, sexuelle overskrep mot barn, til og med svært tydelige bilder kan de få se rett før 'Noddy' og 'Den magiske valpen' begynner. Selvfølgelig kan man velge å ikke slå på denne kanalen om morgenen, men jeg synes bare det er litt rart av tv2 å legge den gode morgenen opp på denne måten!!! Hva mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. september 2002 #2 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg er ALDRI så tidlig oppe på morgenen, men om de viser "voldelige" nyheter i God Morgen Norge syns jeg det er fryktelig galt. Hva med å sende en protest mail til TV2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #3 Del Skrevet 18. september 2002 TV titting for småbarn kl 0715!!!!! himmel og hav da synes jeg faktisk du bør gå litt i deg selv her...... dette er skadelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siss Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 Har sendt 'protest mail' til tv2 før jeg startet denne tråden, ikke fått svar enda. Og du gjest som mener det er skadelig for barn å se på tv kl.07.15 om morgenen, hmmmm.... Om barn ser en tegnefim som varer ca.10-15 min. mellom frokost og tannpuss før de skal på skolen/barnehagen så er nok ikke det veldig skadelig....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@rine Skrevet 18. september 2002 #5 Del Skrevet 18. september 2002 Tror at det er en deilig, avslappende start på dagen for mange barn å få lov til å sitte å se litt på tegnefilm før stresset starter. Jeg har også reagert på nyheter, reklame for filmer med mye vold osv. tidlig på kvelden. Jeg synes dette er uhørt - faktisk mye verre enn sex under dyna på "Big Brother"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå