AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #21 Del Skrevet 10. august 2020 Hvor er six-packen? Ser bare ei veldig tynn dame. Man kan være tynn og spise usunt, noe hun ser ut til å gjøre. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lurt litt på det samme. Hun er mye tynnere nå enn det hun var før: https://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/ett-plagg---tre-uttrykk-2759525 Anonymkode: ff3db...91f Off topic, men INGEN av de "kontor"-antrekkene hadde vært godkjent hos oss, og vi har ikke veldig strenge antrekksregler. Men man må da i alle fall ha noe som går ned til knærne på jobb. Blogger-kontor eller korona-hjemmekontor. Men vanlig kontor? NEI. Anonymkode: 8d938...f06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #22 Del Skrevet 10. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er six-packen? Ser bare ei veldig tynn dame. Man kan være tynn og spise usunt, noe hun ser ut til å gjøre. Off topic, men INGEN av de "kontor"-antrekkene hadde vært godkjent hos oss, og vi har ikke veldig strenge antrekksregler. Men man må da i alle fall ha noe som går ned til knærne på jobb. Blogger-kontor eller korona-hjemmekontor. Men vanlig kontor? NEI. Anonymkode: 8d938...f06 Artiklen er fra 2014, ingen som går kledd sånn nå lenger. Anonymkode: ff3db...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #23 Del Skrevet 10. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artiklen er fra 2014, ingen som går kledd sånn nå lenger. Anonymkode: ff3db...91f Jo, det gjør de. Ikke alle som er trendslaver og bytter ut garderoben hver sesong. Og dessuten, det var ikke godtatt å komme slik på kontoret i 2014 heller. Anonymkode: 8d938...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #24 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 9.8.2020 den 21.27): Den siste tiden har jeg blitt veldig stor fan av Gine Margrethe sin insta og vlogg - jeg elsker stilen, humoren og antrekkene. Likevel er det en ting som forstyrrer meg veldig, hun gir så sterkt uttrykk for at hun ikke trener og spiser masse godis og boller, likevel har hun en mer enn definert six pack på de siste postene sine på insta. Det gir virkelig ikke mening, og hun sier jo at hun tar akupunktur for å få mensen. Mensen minster man jo når man er for tynn og hun er jo veldig slank. Merker at jeg blir veldig skeptisk, er også slank, men legger jo såklart på meg om jeg bare spiser boller og godis. Mer og mer jo eldre jeg blir. Hva tror dere? Lyger hun om at hun ikke trener og hva hun spiser, eller finnes det mennesker som kan bikke 30 og likevel holde vekten (OG ha six pack) selv om de ikke trener og spiser masse usunt? Anonymkode: e9e66...592 Jeg leste tilfeldig en artikkel om henne i dag, googlet, og kom over dette innlegget. Jeg reagerte også på at hun gir inntrykk av å elske gode lunsjer og middager og påskegodterier, samtidig som hun ser så åpenbart mager ut. Skal ikke påstå at hun er spiseforstyrret, noen er jo skapt tynne og kan spise hva de vil, men min erfaring med spisefortyrrede mennesker er at de elsker å fokusere på det som er forbudt for de, nemlig mat og godterier. Imponerende også, at bilder av klær og sminke kan gi flere hundre tusen følgere Antar dette (posering og dokumentering) er jobben hennes? ? Anonymkode: 1b2d8...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt123 Skrevet 4. september #25 Del Skrevet 4. september Hun spiser ikke.. Samme som mange av venninene hennes. Streng diett, ingen kalorier og bilder av overdådige fine retter der det i den ekte verden rotes i maten med en gaffel postes for å late som at hun har et vanlig forhold til mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #26 Del Skrevet 9. september Hørte på podden hennes at hun spiser veldig lite, aldri frokost - drikker mye pepsi max/lettbrus og spiser en proteinbar her og der. Hun sa at hun ikke tenker på mat før det er middag.. Mange influensere som tar bilder av boller/kaker/mat, det er vel inspo da. Anonymkode: 6efbc...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå