AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Av forholdsprat på et tidlig tidspunkt i kontakten? Anonymkode: 9dbce...fe6
Nåleputa Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Tror faktisk de tenker på forhold etter første møte. Så er det mye vurdering opp og ned....... Noen er treeeeeiiiiige og noen raske til å bestemme seg. Des eldre de blir, mer kresne og sære blir de.😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Tror både menn og kvinner vet i løpet av få møter om den de treffer er noen de vil bli kjæreste med og hadde tatt det som et kompliment, alt den første måneden om følelsene er gjensidige. Hvis man må "snakke seg til" å få bli kalt kjæreste så er det helst noe psykologisk feil med mannen som ikke kommer på av seg selv at en dame han er med og ligger med hele tiden: er kjæresten, der forklaringen trolig er: han er bare ikke så interessert. Anonymkode: f035e...779
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Enn før man har møttes? ts Anonymkode: 9dbce...fe6
MarieLo Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Usikre menn blir vel fort stresset. Menn som ikke er usikre på seg selv og andre blir ikke stresset av slikt.
Hr. Aktiv Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 Det skal mye til for å stresse meg. Er slik av type. Om ei dame begynner å prate om forhold tidlig gjør ikke det noe. Giftemål da får jeg litt kalde bein, men forhold går greit. Hvis jeg synes det går litt vel raskt sier jeg bare at kan vi ikke bare stresse litt ned å se hvordan dette går? Begge er interesserte i et forhold, men man trenger jo på død og liv ikke bli et offisielt par før det har gått en stund da. Jeg har barn jeg må forholde meg til så noe offisielt blir ikke på tale før de har både godkjent at jeg driver å dater ei dame og de har hilst på dama og funnet henne i orden. Det kan ta ett år, men det kan like gjerne ta tre år. Jeg har ingen fasit på hva de ønsker.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 Kan gjerne ta det opp på første date for min del, men blir skeptisk når dama virker villig til å hoppe inn i et forhold med en hun knapt kjenner. Anonymkode: 4491b...7a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå