AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Ser stadig flere profiler med dette ordet, enten brukt om seg selv eller ønsket partner. Men hva i all verden betyr det? "Jeg er verpesyk"? Anonymkode: ebbce...e55
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Haha-ja. Eller: jeg har barn som jeg vil du skal ta jobben med. Anonymkode: 4d71f...96f 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Bryr seg om familien og setter de og forhold før annet. Anonymkode: a29ac...576 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 De er veldig nære og henger mer enn gjennomsnittet med familien de har. De har/vil ha barn og er opptatt av å skape en egen kjernefamilie. Anonymkode: 2a056...09f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Hvorfor må det vris til noe negativt? Det betyr gjerne ikke noe særlig mer enn at de heller vil være med familien enn å fly på byn, drive med fyll og fest, o.l. i tide og utide.. Jeg anser meg selv som familieorientert, og i det ligger at jeg prioriterer familien fremfor venninneturer, fester, uteliv, og denslags. Anonymkode: 65a84...4e0 2
Nymerïa Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 De som er familieorienterte vet det nok selv. Hvis du er usikker på om betegnelsen passer på deg så er du nok utenfor akkurat den målgruppa.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 En som er familieorientert prioriterer familie, vil jeg si. Jeg vil ikke nødvendigvis si det betyr at man har noe sterkt ønske om barn, det kan jo handle om foreldre, søsken og øvrig familie. Man prioriterer kontakt med familien på lik linje som karriere og annet sosialt liv. Anonymkode: f84d8...3f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå