Gå til innhold

Safe svensk sex


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

Har nå muligheten til å hygge meg med et deilig svensk par. Men er det mulig å ha safe sex med svensker for tiden? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, frk.jus skrev:

Har nå muligheten til å hygge meg med et deilig svensk par. Men er det mulig å ha safe sex med svensker for tiden? 

 

Er det mulig å ha safe sex med noen nå for tiden? Tror vi alle skal slite med å ha safe sex med oss selv!

Dette svenske paret, er det fløyet inn for anledningen eller er de bosatt i her i Norge?

Jeg vil tro det bare er å gi gass .......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, CIM skrev:

Tror vi alle skal slite med å ha safe sex med oss selv!

Husk munnbind og antibac når du onanerer!

Anonymkode: ebf47...7b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, CIM skrev:

Er det mulig å ha safe sex med noen nå for tiden? Tror vi alle skal slite med å ha safe sex med oss selv!

Dette svenske paret, er det fløyet inn for anledningen eller er de bosatt i her i Norge?

Jeg vil tro det bare er å gi gass .......

Hei CIM, det er jeg som skal til Sverige, til grønn sone, til en hytte noen venner har. Det er i nærheten av et par jeg har hatt litt kontakt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er du som blir fløyet inn for anledningen 😉

Kan du noen gang være safe slik som situasjonen er nå? Se f.eks. hvordan situasjonen har blitt i Indre Østfold (Askim), Hurtigruta eller alle private fester som har blitt arrangert denne helgen. Uforsiktighet og folk som gir faen er jo det største problemet. Har folk hodet på rett sted vil jeg tro det er safe.... også i Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, CIM skrev:

Så det er du som blir fløyet inn for anledningen 😉

Kan du noen gang være safe slik som situasjonen er nå? Se f.eks. hvordan situasjonen har blitt i Indre Østfold (Askim), Hurtigruta eller alle private fester som har blitt arrangert denne helgen. Uforsiktighet og folk som gir faen er jo det største problemet. Har folk hodet på rett sted vil jeg tro det er safe.... også i Sverige

Du har selvsagt rett. Poenget må jo være at hvis man tar en risiko så tar man bare risikoen for seg selv - og ikke for andre. Dersom jeg pålegger meg selv 10 dager isolasjon/karantene i ettertid tenker jeg at jeg ikke bringer noe annet enn gode minner og erfaringer inn i Norge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frk.jus skrev:

Du har selvsagt rett. Poenget må jo være at hvis man tar en risiko så tar man bare risikoen for seg selv - og ikke for andre. Dersom jeg pålegger meg selv 10 dager isolasjon/karantene i ettertid tenker jeg at jeg ikke bringer noe annet enn gode minner og erfaringer inn i Norge igjen...

Du får min tillatelse til å kose deg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, frk.jus skrev:

Dersom jeg pålegger meg selv 10 dager isolasjon/karantene i ettertid tenker jeg at jeg ikke bringer noe annet enn gode minner og erfaringer inn i Norge igjen...

Det er et godt smittereduserende tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du drar rett hjem til karantene i 14 dager etterpå, så skal det jo gå bra. Det er bedre at du reiser dit enn at de kommer til Norge. 

Anonymkode: 68c9c...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på når det er safe å reise til Stockholm på Ålandkryssing igjen. En helt fantastisk sjekkeplass for oss som ikke er helt unge lenger. Faen så jeg savner det.                                                                                                                                                            Nettdating er jo bare gørr i forhold, må være det gode gamle face to face.

Anonymkode: 09ce1...7c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, frk.jus skrev:

Hei CIM, det er jeg som skal til Sverige, til grønn sone, til en hytte noen venner har. Det er i nærheten av et par jeg har hatt litt kontakt med. 

Ta litt ansvar og isoler deg i ettertid, gjerne en koronatest etter du har vært hjemme igjen en stund. Safe sex ville sett morsomt ut, helmaske på og naken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...