AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #21 Skrevet 10. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Attraktivt? Som om trang skjede er noe man ser på utsiden, og som noen blir tiltrukket av? Beklager, forstår ikke spørsmålet...😒 Anonymkode: cbc84...94c Tror du at attraksjon har med utseendet å gjøre? Da har du litt igjen å lære! Anonymkode: ede13...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #22 Skrevet 10. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du at attraksjon har med utseendet å gjøre? Da har du litt igjen å lære! Anonymkode: ede13...8e6 Mener du at jeg sier at attraksjon KUN har med utseendet å gjøre? Nei, det gjør jeg ikke. 😛 Anonymkode: cbc84...94c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #23 Skrevet 11. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du at jeg sier at attraksjon KUN har med utseendet å gjøre? Nei, det gjør jeg ikke. 😛 Anonymkode: cbc84...94c Jo, det gjorde du. Anonymkode: ede13...8e6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #24 Skrevet 11. august 2020 Ja, det er generelt sett positivt at det er trangt, det er ingen hemmelighet. Nå skal det sies at det kan bli for mye av det gode, holder på med ei lita asiatisk jente nå og hun er helt vanvittig trang. Heldigvis blir hun skikkelig våt på et blunk, men det er fortsatt slik at det kniper greit om jeg putter inn en finger, og etter noen runder merker jeg litt "slitasjeskader" siden jeg heldigvis er større enn en finger eller to. Trangt er bra, men så lenge det er "trangt nok" er det nok. Det var gøy i begynnelsen og fortsatt fascinerende at det i det hele tatt går an at det er så fleksibelt der, men jeg har hatt en god del forskjellige og aldri hatt problemer med at det ikke var trangt nok, selv om det har vært merkbare forskjeller. Anonymkode: b03fb...4da 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #25 Skrevet 11. august 2020 På 9.8.2020 den 22.44, AnonymBruker skrev: Da må du slutte å runke så hardt. Slike vaginaer finnes ikke! Voks opp!!! Anonymkode: 85768...7af Jo, det gjør de 😂 De kommer i mange varianter, også ekstremt små og trange.... Anonymkode: b03fb...4da 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #26 Skrevet 11. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er generelt sett positivt at det er trangt, det er ingen hemmelighet. Nå skal det sies at det kan bli for mye av det gode, holder på med ei lita asiatisk jente nå og hun er helt vanvittig trang. Heldigvis blir hun skikkelig våt på et blunk, men det er fortsatt slik at det kniper greit om jeg putter inn en finger, og etter noen runder merker jeg litt "slitasjeskader" siden jeg heldigvis er større enn en finger eller to. Trangt er bra, men så lenge det er "trangt nok" er det nok. Det var gøy i begynnelsen og fortsatt fascinerende at det i det hele tatt går an at det er så fleksibelt der, men jeg har hatt en god del forskjellige og aldri hatt problemer med at det ikke var trangt nok, selv om det har vært merkbare forskjeller. Anonymkode: b03fb...4da Hvor dyp er vaginaen på ei kort lita dame? Har det noen betydning synes du? Vet jo ikke hvor lang pikken din er da.... Anonymkode: 8447d...77d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #27 Skrevet 11. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor dyp er vaginaen på ei kort lita dame? Har det noen betydning synes du? Vet jo ikke hvor lang pikken din er da.... Anonymkode: 8447d...77d Jeg vil tro det varierer, men i noen stillinger blir det i minste laget. Det er utrolig hva man kan få plass til dog. Det kommer litt an på hvordan livmorhalsen er og slikt, for det er litt plass forbi den. Ikke helt enkelt å gi et fasitsvar på, men kort nok til at man kan bunne og dyp nok til at det går helt fint. Det er jo litt rom for tøying også. Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, en gynekolog ville kanskje sagt at det var ~10 cm fra åpning til livmorhals, men det er jo ikke laget av stål.... Ja, det har betydning, og kort er jo ikke bra, men selv på en "normal" norsk kvinne er det jo egentlig ikke så dypt så det avhenger litt av indre anatomi. Anonymkode: b03fb...4da
Høyeheler Skrevet 11. august 2020 #28 Skrevet 11. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du slutte å runke så hardt. Slike vaginaer finnes ikke! Voks opp!!! Anonymkode: 85768...7af 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det gjør de 😂 De kommer i mange varianter, også ekstremt små og trange.... Anonymkode: b03fb...4da Det må jo være en skrustikke du har pult mtp skadeomfang.
Bamseklemmer Skrevet 11. august 2020 #29 Skrevet 11. august 2020 At kvinnen er trang for min størrelse er jo positivt... Men jeg er litt påpasselig da, fordi tranghet forbindes med at hun ikke er kåt og våt nok🙄 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #30 Skrevet 12. august 2020 21 timer siden, Høyeheler skrev: Det må jo være en skrustikke du har pult mtp skadeomfang. Nei, tro det eller ei, noen jenter er vanvittig trange. Det varierer. Her er det snakk om ei asiatisk jente fra et land hvor menn ikke akkurat er godt utstyrt, Det er ikke snakk om noe stort skadeomfang, men hvis det blir for mye i løpet av et døgn merker man friksjonen. 20 timer siden, Bamseklemmer skrev: At kvinnen er trang for min størrelse er jo positivt... Men jeg er litt påpasselig da, fordi tranghet forbindes med at hun ikke er kåt og våt nok🙄 Man merker stor forskjell på om hun ikke er "klar" eller om hun bare er veldig trang. Nevnte eksempel er klissvåt og klar som et egg, men likevel klemmer det godt rundt en finger selv etter lang tid og flere orgasmer. Det er rett og slett forskjell på kvinnelige kjønnnsorganer. Det er nærliggende å tenke at kvinner i land hvor menn i snitt har små peniser også har mindre vaginaer slik at ting skal passe sammen, og det er jo ingen som nekter for at det finnes store og små peniser og at det er geografiske forskjeller... Anonymkode: b03fb...4da
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #31 Skrevet 12. august 2020 Menn fra Asia har da helt normale peniser på lik linje som vesten. Så det så. Anonymkode: 85768...7af
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #32 Skrevet 12. august 2020 On 8/9/2020 at 10:44 PM, AnonymBruker said: Da må du slutte å runke så hardt. Slike vaginaer finnes ikke! Voks opp!!! Anonymkode: 85768...7af Fantastisk. Nå skal damene fortelle menn hvordan de skal runke også. Anonymkode: 6f326...0fd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #33 Skrevet 12. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn fra Asia har da helt normale peniser på lik linje som vesten. Så det så. Anonymkode: 85768...7af Hæh? Snittet i f.eks. Thailand er ~10 cm. Hvor får du dette fra? Det er da ingen hemmelighet at de er litt mindre der nede.... Anonymkode: b03fb...4da 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #34 Skrevet 12. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæh? Snittet i f.eks. Thailand er ~10 cm. Hvor får du dette fra? Det er da ingen hemmelighet at de er litt mindre der nede.... Anonymkode: b03fb...4da Å hjelpes kanskje jeg vet dette fordi jeg kjenner mange fra der. Anonymkode: 85768...7af
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #35 Skrevet 12. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hjelpes kanskje jeg vet dette fordi jeg kjenner mange fra der. Anonymkode: 85768...7af https://www.bangkokpost.com/world/487721/thai-men-come-up-short-in-1st-scientific-penis-length-study Kanskje dine anekdoter ikke er så relevante for virkeligheten? Sitat The country coming in first on the tape-measure was the Democratic Republic of the Congo with an average length of 7.1 inches. Thai men ended up the shortest group, at just 4 inches. North Korea placed last at 3.8 inches. Jeg vet ikke hvor mange menn fra Thailand du har ligget med, men "alle" jenter der vet at menn fra Europa er bedre utstyrt. Jenter derfra er nok tilsvarende mindre nedentil... Anonymkode: b03fb...4da 2
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2020 #36 Skrevet 12. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man merker stor forskjell på om hun ikke er "klar" eller om hun bare er veldig trang. Nevnte eksempel er klissvåt og klar som et egg, men likevel klemmer det godt rundt en finger selv etter lang tid og flere orgasmer. Det er rett og slett forskjell på kvinnelige kjønnnsorganer. At jeg skrev at man skal være påpasselig er jo at ikke alle kvinner blir våt selv om de er kåte, og ikke blir de våt uten å være kåt heller. Så når uerfarne peiser menn på kan det umulig være godt for dama uansett... Jeg har hørt flere menn si: "fy fasan så tørr og trang hun var, hun var jo helt ubrukelig" så når jeg hørte det skjønte jeg godt hun ikke tente og ble kåt på han... 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #37 Skrevet 13. august 2020 At det fortsatt er trangt når det er vått er bare positivt ja. Runker med death grip så bår jeg fant ei som hadde naturlig death grip samtidig som hun var søkkvåt ble jeg i lag med henne. Hjalp og at hun er ung, slank og pen. Anonymkode: ab96e...235 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #38 Skrevet 13. august 2020 De fleste menn på kvinneguiden, og alle andre forumer forøvrig, foretrekker at det ikke er særlig trangt siden vi alle har enorme peniser. Anonymkode: 441ab...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #39 Skrevet 13. august 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn på kvinneguiden, og alle andre forumer forøvrig, foretrekker at det ikke er særlig trangt siden vi alle har enorme peniser. Anonymkode: 441ab...cd2 😄 Anonymkode: 5bb83...52d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #40 Skrevet 13. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn på kvinneguiden, og alle andre forumer forøvrig, foretrekker at det ikke er særlig trangt siden vi alle har enorme peniser. Anonymkode: 441ab...cd2 Holde dere unna de stakkars asiadamene da. 😅 Anonymkode: 85768...7af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå