AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Har møtt en tre ganger. Første gangen hadde vi en koselig date, og andre og tredje gangen var vi hjemme hos han og snakket i flere timer. Jeg har sovet hos han de to siste gangene. Han sender meg mange meldinger i løpet av dagen, i tillegg før han sovner og når han våkner. Virker det som han liker meg eller er han bare ute etter sex? Når han sender meg meldinger er ikke disse noe romantiske og derfor lurer jeg på hva jeg skal tolke det som Anonymkode: 867a2...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Virker som han liker deg!😊 De som bare er ute etter sex skriver som regel 0-lite meldinger, er kort og kald på de de sender og hadde aldri giddet snakke med deg i flere timer. Sånne sender typisk bare for å treffes og svarer sent eller ikke det hele tatt om kvinnene krever oppmerksomhet utover det. Anonymkode: 99011...322 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som han liker deg!😊 De som bare er ute etter sex skriver som regel 0-lite meldinger, er kort og kald på de de sender og hadde aldri giddet snakke med deg i flere timer. Sånne sender typisk bare for å treffes og svarer sent eller ikke det hele tatt om kvinnene krever oppmerksomhet utover det. Anonymkode: 99011...322 I tillegg starter de å snakke om sex på første date eller rett etter den første daten. Anonymkode: c5a73...e45
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I tillegg starter de å snakke om sex på første date eller rett etter den første daten. Anonymkode: c5a73...e45 Ja men tenker siden han ønsket å ha sex på andre møtet? Jeg har sovet der to ganger og vi har sex begge gangene Anonymkode: 867a2...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men tenker siden han ønsket å ha sex på andre møtet? Jeg har sovet der to ganger og vi har sex begge gangene Anonymkode: 867a2...ba4 Det er ikke så viktig. Det viktigst er at viser MYE interesse og tilgjengelighet for deg. Anonymkode: 99011...322 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så viktig. Det viktigst er at viser MYE interesse og tilgjengelighet for deg. Anonymkode: 99011...322 Ja han viser mye interesse og er tilgjengelig så håper på det beste Anonymkode: 867a2...ba4
Nåleputa Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja han viser mye interesse og er tilgjengelig så håper på det beste Anonymkode: 867a2...ba4 Her har du en kjærestekandidat. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, Nåleputa skrev: Her har du en kjærestekandidat. Lykke til. Håper det Jeg ser han er på Tinder enda men vi har jo bare møttes tre ganger og ikke snakket om noe, så det er kanskje vanlig? Anonymkode: 867a2...ba4
Nåleputa Skrevet 9. august 2020 #9 Skrevet 9. august 2020 Haha, tre ganger er ingenting. En jeg er på dealer´n med er på Tinder enda. Har truffet han 10 ganger. Etter den tredje daten sa jeg at jeg hadde sletta Tinder, men han hadde betalt for sitt abonnement i 6 mnd, og forstod det slik at han ikke tenkte på å slette etter 3 dater med meg. Han finner ikke noen bedre en meg har jeg sagt, og det er han enig i. 😆😅 -Men på Tinder er han enda....(Jeg er også på Tinder, ny bruker, men har låst kortet mitt for lenge siden). Han vil nok være sikker på at jeg er "den rette" for han, for en blir særere og mer kresen dess eldre man blir. Tror det går mot ett forhold, men er ikke 100% sikker. Kanskje vi er ett par i juletider. 😀Og blir vi ikke ett par, så er det ikke så mye å gjøre med det. (Han har snakka om meg til familien, og jeg tror nok han er i en laaaang tenkeboks).
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, Nåleputa skrev: Haha, tre ganger er ingenting. En jeg er på dealer´n med er på Tinder enda. Har truffet han 10 ganger. Etter den tredje daten sa jeg at jeg hadde sletta Tinder, men han hadde betalt for sitt abonnement i 6 mnd, og forstod det slik at han ikke tenkte på å slette etter 3 dater med meg. Han finner ikke noen bedre en meg har jeg sagt, og det er han enig i. 😆😅 -Men på Tinder er han enda....(Jeg er også på Tinder, ny bruker, men har låst kortet mitt for lenge siden). Han vil nok være sikker på at jeg er "den rette" for han, for en blir særere og mer kresen dess eldre man blir. Tror det går mot ett forhold, men er ikke 100% sikker. Kanskje vi er ett par i juletider. 😀Og blir vi ikke ett par, så er det ikke så mye å gjøre med det. (Han har snakka om meg til familien, og jeg tror nok han er i en laaaang tenkeboks). Nei har forstått at det er vanlig å være på tinder til man er i forhold nesten, men er jo litt skummelt om han plutselig skulle funnet noen andre. Eller at han driver å møter flere. Håper det blir ett forhold på deg, høres jo lovende ut når han har snakket om deg til familie osv Har også hatt gutter før som jeg vet har vært forelsket i meg men likevel vært på tinder, så kanskje det bare er for å holde ting åpent i tilfelle det skulle skjære seg. Vanskelig å forstå seg på 😂 Anonymkode: 867a2...ba4
Nåleputa Skrevet 9. august 2020 #11 Skrevet 9. august 2020 Jeg kan berolige deg med at "normale" mannfolk ikke får så mange matcher. Veldig få faktisk, og han som jeg liker, bruker ikke å skrive så mye, så damene mister interessen. Husker det gikk 14 dager første gangen før jeg hørte noe, og så en uke. Etter at han spurte om å bli fbvenner, så ble det mer eller mindre daglig kontakt på Fb. Prøver å roe noe å er redd for at han kanskje glemmer meg om det ikke er noe kontakt, men det gjør han jo ikke. Farlig å bli så oppi det med en mann. Langt å falle ned. Han sier selv at jeg har vært veldig tålmodig med han. Og det har jeg lært meg nå. Tror at han og livet har lært meg å være tålmodig. Det er bare det at jeg blir så urolig i kroppen. Klarer ikke å gi slipp på han. Tror også Tinder er ett slags tidsfordriv. Å ligge å sveipe og å kanskje få match og det rushet det gir(?). Men er han ordinær, så er det ikke mange damene som har sveipet til høyre, kanskje slike utenlandske. Jeg bruker å sjekke på km på hvor han er. - (En liten stalker er jeg blitt😂) Kanskje han gjør det med deg også? 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei har forstått at det er vanlig å være på tinder til man er i forhold nesten, men er jo litt skummelt om han plutselig skulle funnet noen andre. Eller at han driver å møter flere. Håper det blir ett forhold på deg, høres jo lovende ut når han har snakket om deg til familie osv Har også hatt gutter før som jeg vet har vært forelsket i meg men likevel vært på tinder, så kanskje det bare er for å holde ting åpent i tilfelle det skulle skjære seg. Vanskelig å forstå seg på 😂 Anonymkode: 867a2...ba4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå