Gå til innhold

Dating som introvert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det for dere andre? Jeg føler alle er så sosial; «setter pris på det sosiale liv» som de skriver, har stort nettverk, finner på ting her og der  med venner.. 

Jeg må innrømme at jeg setter pris på alenetid, være med familie, en og annen venn innimellom/vin med gamle kolleger.. Ikke har jeg snap, ei heller insta. Liker privatliv. 

Virker ikke til at det er særlig attraktivt på datingfronten. Jeg er ikke usosial, eller sjenert - bare liker meg alene.

Anonymkode: 03406...771

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svært introvert, men gjør det likevel bra på datingfronten. Jeg har andre attraktive attributter som "veier opp" for min elsk for alenetid. Ikke at det er noe som må veies opp for. Jeg sier rett ut til folk at jeg elsker alenetid, har aldri fått noe negativt ut av å si det. 

Jeg dater forøvrig ikke den typen menn som MÅ ha folk rundt seg hele tiden. Sånne superekstroverte mennesker passer jeg ikke sammen med. Tiltrekkes av dem som har baller nok til å gå ut og spise alene etter jobb, eller de som sender snap av at de er på fjelltur alene en helg 😍

Anonymkode: 3409f...467

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange introverte der ute som setter pris på det samme som deg. Finn en av disse. 😊

Anonymkode: 3b348...461

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det for dere andre? Jeg føler alle er så sosial; «setter pris på det sosiale liv» som de skriver, har stort nettverk, finner på ting her og der  med venner.. 

Jeg må innrømme at jeg setter pris på alenetid, være med familie, en og annen venn innimellom/vin med gamle kolleger.. Ikke har jeg snap, ei heller insta. Liker privatliv. 

Virker ikke til at det er særlig attraktivt på datingfronten. Jeg er ikke usosial, eller sjenert - bare liker meg alene.

Høres jo ut som en perfekt dame dette :) Det er nok av menn som passer sammen med deg! Det er ikke alle menn som har så stort nettverk og så mange "venner" som de gir inntrykk av. Dette er mye mer bare bekjentskaper. Det aller meste av det sosiale får jeg utløp for gjennom jobb. Dette er jo det som tar den meste av tiden til voksne mennesker. Så da er det bare å finne de som vil være med deg, og så på en måte som gjør at du kan få alene tid. Det er det minste problemet i et forhold for de som kan tilpasse seg. Hele tiden være sosial er stressende, også for de som ikke er direkte introverte. En dame som ikke har sosiale media :)  Det må jo være et funn! :) 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann, introvert og med krympende nettverk. Ikke ekstrem-introvert som i at jeg ikke takler sosiale ting men liker meg alene og trenger å "lade opp" alene.

Jeg har bare hatt et par "friår" som singel siden jeg ble 20, er i midten av 30-åra nå, så den introverte delen har aldri satt en stopper for noe på datingsiden. Nå skal det sies at jeg kan "skjerpe meg" og klarer fint å håndtere sosiale sammenhenger, så det at jeg liker alenetid betyr ikke at jeg måååå være alene hele tiden.

Jeg kan med ganske stor sikkerhet si at det ikke er noe problem å være introvert, men man bør selvfølgelig unngå personer som må ha folk rundt seg hele tiden som partnere.

Anonymkode: 62d89...5d4

Skrevet

Jeg er en introvert også og liker privatliv, men jeg later ikke som jeg vil bruke tid med noen når jeg egentlig vil være alene.

Skrevet

Jeg er veldig introvert (som i at jeg i to ansettelsesrunder med personlighetstester har scoret høyeste score på introverthet). 

Jeg slet med datingen.. Jeg fant ikke kjærleiken før jeg var 32. Da fant jeg en mann via nettdating - og han er heldigvis like introvert som meg selv. 

Å finne noen på byn er jo meningsløst for meg, for jeg vil jo ikke ha en mann som driver og skal på byen hele tiden. Jeg vil ha en som er like asosial som meg selv 😛 

Jeg var bekymret for hvordan det ville bli å bo sammen, om det kom til å være like slitsomt som å være sosial med andre, men mannen går heldigvis ikke som "en annen", og jeg slapper av med ham som om jeg var alene. 

Anonymkode: 9a31c...2cf

Skrevet

Du trenger ikke skrive noe om du er introvert eller ekstrovert i profilen din, det kan du snakke om etterhvert og da kan det hende du finner en som også er introvert :) mange er jo det 

Skrevet

Jeg er en sosial introvert som dater en veldig introvert mann. Vi møttes på nett. Felles interesser. 

Anonymkode: 90110...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...