AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Som tittelen sier, Bara sportswear driver og sletter negative reviews. Jeg har handlet der i flere år og stort sett gitt 5 stjerner og positiv review på klærne. Én gang prøvde jeg bestille jeans, og var misfornøyd. Ga bare 3 stjerner, og begrunnet på en fin måte hvorfor (f.eks lite stretch). Etter få dager er reviewen slettet! Begynte så å følge med på andres kommentarer på jeansene. Tok print screen av noen av de negative, og sjekket etter en stund om de også ble slettet. Jepp! Jeg syns det er så sleipt! Er det noe sted man kan melde sånt? På Facebook har de så klart ingen mulighet for å gi stjerner e.l. Anonymkode: 68304...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Vet ikke om Forbrukerrådet kan ha en mening om det? Veldig skuffende, jeg elsker tightsene deres. Anonymkode: fa75b...c42
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Kanskje jeg skal prøve dem da, takk! Ja, vet. Samme her, men slutt på å kjøpe der nå. Bare se på reviewsene på tightsene, kun 5 stjerner og hyllester, latterlig! 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om Forbrukerrådet kan ha en mening om det? Veldig skuffende, jeg elsker tightsene deres. Anonymkode: fa75b...c42 Kanskje jeg skal prøve dem da, takk! Ja, vet. Samme her, men slutt på å kjøpe der nå. Bare se på reviewsene på tightsene, kun 5 stjerner og hyllester, latterlig! Anonymkode: 68304...5fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå