Gå til innhold

el-varebil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kan noen tipse meg hvilken el-varebil jeg bør satse på? ønsker noenlunde rekkevidde. motorkraft og utseende er ikke så viktig. 

siden det ikke er mva skal jeg ha en bruktbil(skal brukes i næring).

har ikke el-lader i borettslaget. hvordan blir det med fylling? er vel dyrt med hurtigfylling🧐

Anonymkode: 0ae2b...259

AnonymBruker
Skrevet

Nissan har én, om VW har kommet med sin vet jeg ikke. PSA gruppen har vel kommet en eller to utgaver. Må du satse på å hurtiglade blir det omtrent like dyrt som å fylle diesel. De har heller ikke noe særlig til rekkevidde. Se på finn.no og sortér etter hvilken drivlinje de har.

Anonymkode: 5321a...12d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nissan har én, om VW har kommet med sin vet jeg ikke. PSA gruppen har vel kommet en eller to utgaver. Må du satse på å hurtiglade blir det omtrent like dyrt som å fylle diesel. De har heller ikke noe særlig til rekkevidde. Se på finn.no og sortér etter hvilken drivlinje de har.

Anonymkode: 5321a...12d

synes det ser mørkt ut; type 8 mil på vinter, 15 på sommer. søkte på finn i min prisgruppe. og får ikke mva-ref heller. blir nesten like dyrt som fossil-og helsikes mye stress😬😬😬😬

Anonymkode: 0ae2b...259

Skrevet

Tror ikke det er så lurt å kjøpe elbil om man ikke har mulighet for hjemmelading.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...