Gå til innhold

el-varebil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

kan noen tipse meg hvilken el-varebil jeg bør satse på? ønsker noenlunde rekkevidde. motorkraft og utseende er ikke så viktig. 

siden det ikke er mva skal jeg ha en bruktbil(skal brukes i næring).

har ikke el-lader i borettslaget. hvordan blir det med fylling? er vel dyrt med hurtigfylling🧐

Anonymkode: 0ae2b...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nissan har én, om VW har kommet med sin vet jeg ikke. PSA gruppen har vel kommet en eller to utgaver. Må du satse på å hurtiglade blir det omtrent like dyrt som å fylle diesel. De har heller ikke noe særlig til rekkevidde. Se på finn.no og sortér etter hvilken drivlinje de har.

Anonymkode: 5321a...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nissan har én, om VW har kommet med sin vet jeg ikke. PSA gruppen har vel kommet en eller to utgaver. Må du satse på å hurtiglade blir det omtrent like dyrt som å fylle diesel. De har heller ikke noe særlig til rekkevidde. Se på finn.no og sortér etter hvilken drivlinje de har.

Anonymkode: 5321a...12d

synes det ser mørkt ut; type 8 mil på vinter, 15 på sommer. søkte på finn i min prisgruppe. og får ikke mva-ref heller. blir nesten like dyrt som fossil-og helsikes mye stress😬😬😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kreve å få satt opp lader:

Ellers ville jeg ha sett på den nye Citroën E-Jumpy.

https://www.tu.no/artikler/na-blir-det-plikt-for-borettslag-til-a-montere-ladeplasser-for-elbil/464370

Anonymkode: 74691...324

takk! visste ikke om dette😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...