AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Del Skrevet 9. august 2020 kan noen tipse meg hvilken el-varebil jeg bør satse på? ønsker noenlunde rekkevidde. motorkraft og utseende er ikke så viktig. siden det ikke er mva skal jeg ha en bruktbil(skal brukes i næring). har ikke el-lader i borettslaget. hvordan blir det med fylling? er vel dyrt med hurtigfylling🧐 Anonymkode: 0ae2b...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Del Skrevet 9. august 2020 Nissan har én, om VW har kommet med sin vet jeg ikke. PSA gruppen har vel kommet en eller to utgaver. Må du satse på å hurtiglade blir det omtrent like dyrt som å fylle diesel. De har heller ikke noe særlig til rekkevidde. Se på finn.no og sortér etter hvilken drivlinje de har. Anonymkode: 5321a...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nissan har én, om VW har kommet med sin vet jeg ikke. PSA gruppen har vel kommet en eller to utgaver. Må du satse på å hurtiglade blir det omtrent like dyrt som å fylle diesel. De har heller ikke noe særlig til rekkevidde. Se på finn.no og sortér etter hvilken drivlinje de har. Anonymkode: 5321a...12d synes det ser mørkt ut; type 8 mil på vinter, 15 på sommer. søkte på finn i min prisgruppe. og får ikke mva-ref heller. blir nesten like dyrt som fossil-og helsikes mye stress😬😬😬😬 Anonymkode: 0ae2b...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Del Skrevet 9. august 2020 Du kan kreve å få satt opp lader: Ellers ville jeg ha sett på den nye Citroën E-Jumpy. https://www.tu.no/artikler/na-blir-det-plikt-for-borettslag-til-a-montere-ladeplasser-for-elbil/464370 Anonymkode: 74691...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Del Skrevet 9. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan kreve å få satt opp lader: Ellers ville jeg ha sett på den nye Citroën E-Jumpy. https://www.tu.no/artikler/na-blir-det-plikt-for-borettslag-til-a-montere-ladeplasser-for-elbil/464370 Anonymkode: 74691...324 takk! visste ikke om dette😀 Anonymkode: 0ae2b...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 10. august 2020 #6 Del Skrevet 10. august 2020 Tror ikke det er så lurt å kjøpe elbil om man ikke har mulighet for hjemmelading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå