Gå til innhold

Drømte at jeg var utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror dere det betyr?

kunne virkelig aldri falle meg inn å svike min mann på den måten, hvis jeg onanerer en sjelden gang klarer jeg ikke bli kåt av å tenke på sex med andre engang.. enten tenker jeg på den deilige sexen vi har sammen, eller helt andre anonyme individer som har sex..

Anonymkode: e1673...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting.

Jeg har vanvittig livlige drømmer - og noe kunne jeg aldri drømt om i våken tilstand. Det har absolutt ingen rot i virkeligheten. I starten av forholdet prøvde jeg å tolke dem. Det ble bare surr. Nå har jeg liksom akseptert at drømmene mine lever sitt eget liv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også av og til drømmer der jeg er utro.

Noen ganger med kvinner jeg kjenner, andre ganger med «anonyme», begynte å tolke de jeg da. Betyr dette at jeg egentlig ønsker endring i samlivet og vil bytte partner?.... 

Underbevistheten vår styrer vi jo ikke, enkelte ting vi gjør i drømme ville vi aldri gjort i våken tilstand.

De beste tolkningene jeg fikk av mine drømmer er at underbevistheyen kanskje ønsker noe nytt, men ikke nødvendigvis med andre. Forsøkte derfor nye ting med min kone, med stor suksess. 
Så kanskje rett og slett tolk dem slik, hadde du sex i drømme på samme måte dere har, eller var det nye steder, nye stillinger osv.
om så prøv det ut med din partner, bruk drømmene til å bli mer kreativ i ditt sexliv.

For meg førte det til at de fleste drømmene jeg nå kan huske som har sexuelt innhold, ja så er min kone involvert 🥰

Endret av Geojak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer er fantasien som løper løpsk, de betyr ingenting. Jeg er pasifist, men har vært morder i drømmeland.

Anonymkode: a47a4...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...