AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Hei. Jeg fikk en alvorlig psykisk lidelse i høst. En av de mest alvorligste som finnes. Har vært et svært tøft år for meg. Når jeg fikk diagnosen, fortalte jeg om diagnosen til søsken. Nå angrer jeg! Jeg vet at de har fortalt den videre til andre. Det viser seg at jeg er på god vei til å bli helt frisk og diagnosen kan fjernes, men skammen vil alltid følge meg. Hva ville dere gjort? Jeg ønsker egentlig ikke at noen skal vite om den. Anonymkode: 1d86c...427
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Fortell dem at du ikke vil at de skal dele dette med andre? Anonymkode: 6982a...391
Støvsugerør Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Har du noe på dem du kan dele videre for å ta igjen?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 27 minutter siden, Støvsugerør skrev: Har du noe på dem du kan dele videre for å ta igjen? For en fantastisk løsning. 🙄 Anonymkode: acddd...cab 1
Støvsugerør Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en fantastisk løsning. 🙄 Anonymkode: acddd...cab Det er jo faktisk den eneste måten å rette opp skjevheten i det familieforholdet så de kan bli venner igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Uff, så leit. Det er ordentlig vondt at de som står en nær oppfører seg så illojalt og respektløst. Det er dessverre lite du kan gjøre, annet enn å aldri mer fortelle dem ting du ikke vil at andre skal vite. Håper du har andre folk i livet ditt som støtter deg og gir deg omsorg. God bedring. ❤️ Anonymkode: 19bbf...a12
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 Lurer på hvilke diagnose du har fått.. den mest alvorlige psykiske lidelsen som finnes.. men frisk igjen nå 😅 Anonymkode: 4ccbb...1e3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå