Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #1 Skrevet 17. september 2002 Jeg prøvde denne i helgen....og den var sååå fiiin! Hva syntes dere? http://www.nicolai-brudekjoler.dk/brud%207.htm
Augustbrud02 Skrevet 17. september 2002 #2 Skrevet 17. september 2002 Nydelig fasong på kjolen, den var utrolig flott. Men personlig liker jeg ikke kjoler i den fargen jeg da, dessuten synes jeg broderiene ble litt for dominante. Men det er smak og behag og for alt jeg vet prøvde du kanskje en som var ennå mer hvit også? Men min erfaring er at disse kjolene ser mye gulere ut på bildene enn i virkeligheten, så jeg henger meg nok litt for mye opp i faagen på bildet. Men fasongen er altså utrolig flott, og nydelig på ryggen!
meta Skrevet 17. september 2002 #3 Skrevet 17. september 2002 Jeg syns kjolen din var nydelig! Skikkelig fin cut over skuldrene
livy Skrevet 17. september 2002 #5 Skrevet 17. september 2002 Heia! For en utrolig flott kjole, likte snittet og fargn veldig godt!! Koz..
Gjest tjessem Skrevet 17. september 2002 #6 Skrevet 17. september 2002 ååååå.....Kjolen var bare utrolig vakker.... Meget spesiell....Når skal du gifte deg da?
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #8 Skrevet 18. september 2002 Hei alle sammen! Det var jeg som la inn bildet... Jeg skal gifte meg september neste år, så jeg er tidlig ute da.... Men så gøy å prøve kjoler! :D Kjolen er nok litt gulere på bildet, og mønsteret er mer dominerenede her enn i virkeligheten. Jeg syntes også det var litt voldsomt før jeg prøvde kjolen, men siden skjørtet ikke har så mye "krims-krams" så demper det veldig for toppen. Prøvde mange andre men når jeg tok på meg denne igjen så....den var smellvakker! Jeg har også prøvd hvite kjoler, men jeg ser ut som et spøkelse...er ikke pen i hvit så jeg vet at jeg vil ha en som er mer denne fargen enn hvit. Tusen takk for tilbakemeldingene!
viwi Skrevet 18. september 2002 #9 Skrevet 18. september 2002 Fin fasong på kjolen, den var fin den. MEn jeg liker ikke kjoler som går ut over armene sånn som denne. Og så syns jeg broderiene ble for dominerende. Men det er flott at vi har forskjellig smak- ellers ville alle kommet i samme kjole...
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #10 Skrevet 18. september 2002 Syns fargen var veldig fin - liker også at det er litt mer gyllne farger enn helt hvitt, men syns også det blir litt voldsomt med sånne broderier. Syns heller ikke det er så pent når kjolen går ned i en spiss i livet. Men, hvis du følte deg fin i denne kjolen er det jo det som teller. Det kommer også veldig an på hva slags fasong man har i forhold til hva slags kjole som sitter penest.
Lillje Skrevet 18. september 2002 #11 Skrevet 18. september 2002 Go for it! Den var kjempe fin. Jeg syntes at broderiene ga et meget fint helthets inntrykk.
Gjest snart gift Skrevet 18. september 2002 #12 Skrevet 18. september 2002 Skal du leie denne eller? Helt nydelig! Hvor mye koster om jeg kan spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå