Gå til innhold

Libero størrelse 7 & 8

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi er snart 2 år og bruker størrelse 5, og den er romslig og vil brukes lenge. Jeg tror vi så vidt vil bikke over til størrelse 6. 

Mens en annen i barselgruppa har brukt størrelse 6 i lang tid, han var en plugg fra starten av og bruker 104 i klær nå, 20 mnd 😅

Anonymkode: cb9f4...a97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer an på formen til barnet. Barnet mitt er2,5 år, veier ca 13/14 kilo, og bruker 6 i up and go libero. Men absolutt ikke noen plugg, men passer best om natta, og funker ogsåpå dagen, så da velger vi å bruke ssmme bleiene dag og natt, selv om han på dagen fintkunne brukt 5. Kanskje også 4. Men du kommer til å oppdage at igjennom bleieperiodenvil plutselig ikke et merke passe optimalt på barnet. Fordi det vokser og endrer fasongen sin hele tiden. Så jeg ville nok kjøpt bleier når behovet melder seg hele tiden. Veldig kjedelig med bomkjøp. De tar en del plass å lagre.

Anonymkode: 56135...d5a

AnonymBruker
Skrevet

Min gutt på 2,5 år bruker str. 7. Han er høy for alderen men på ingen måte noen plugg.

Men ja, hadde ikke giddet å kjøpe inn bleier som muligens kan brukes om to-tre år. Er jo også store forskjeller i når barna slutter med bleier.

Anonymkode: b1dd2...00d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...