Gå til innhold

Redd hele tiden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd hele tiden. Er det noen andre her som også er redd og har angst hele tiden? Det er helt utholdbart og lammende og det ødelegger hele livet mitt når jeg aldri er trygg. Jeg vet ikke hva jeg er redd for men redselen sitter så godt fast. Hva gjør dere med redselen i livet?

Anonymkode: e7fdb...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg ❤

Får du noen hjelp med angsten? Har du noen å prate med?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er du redd? For å gå på butikken liksom eller generelt redd for alt du ikke ser?

Jeg får et slags mildt anfall kastet over meg nesten hver dag. Det er en uro jeg ikke klarer å få vekk. Jeg løper og trener styrke, men når jeg er ferdig dusjet og har fått slappet av litt så er det tilbake. Leste om dette og det kommer av at vi har det for lett. Vi lager oss problemer fordi vi ikke har virkelige problemer lenger. Jeg er redd for fremtiden, hva jeg egentlig er her for... og føler at alt jeg gjør er feil. Alt jeg spiser er feil. Og jeg er redd mennesker, noe som har oppstått nylig. Ikke for at de skal angripe og jeg er ikke redd for å være blandt folk men jeg er redd fordi jeg føler at «alle» har psykisk sykdom. Jeg har selv fått erfare hva raserianfall kan gjøre, det kan gå så ut av kontroll at det bare er flaks at jeg ikke skadet et menneske. Grunnen til det er at jeg vet at konsekvensen hadde vært for stor. Så jeg skadet ting. Jeg stoler ikke på meg selv etter dette (ja går i terapi og har gjort det snart 2 år uten pause). Jeg er redd det skal svartne enda mer. Er derfor også redd for alle andre som kanskje har et monster inni seg, at noen bare plutselig skal gå rundt med et gevær, kjøre på meg eller noen. Er spesielt redd for missunnelige og sjalu folk. Var utsatt for slike i tenårene da jeg flyttet for å gå på videregående. Jeg var hun litt kjedelige som aldri gjorde noe galt eller fant på sprell på ungdomsskolen, men her opplevde jeg å bli den som var i flest fysiske slosskamper med andre jenter. Jeg følte meg ikkke lenger trygg på gata på vei til trening eller butikken fordi disse mobberne kjørte rundt i bil og kunne stoppe og rope ting eller komme ut og angripe meg. Samme skjedde på fest... uten at jeg hadde sett dem før liksom. Var bare observert i bilen til eksen til ei sammen med fetteren min. Var jo ingenting mellom oss, men dette var nok.. 

Anonymkode: fad3b...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...