AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Tinder håpløst for gjennomsnittlige menn? Jeg er hverken rik, berømt, ser ut som en filmstjerne, er heller ikke feit. Har ganske normalt utseende. Det er kanskje det som er problemet? Tiltrekker meg utenlandske kvinner og overvektige kvinner. Jeg er ingen rasist, men foretrekker nordiske kvinner. Jeg er heller ikke begeistret for overvektig kvinner ettersom jeg har en aktiv livsstil som jeg ønsker en match også skal ha. Vil ha kvinner som har samme interesser som meg, slik som: gå toppturer, like å trene regelmessig, like å reise, ha en eller annen form for humor. Være selvstendig. Er jeg for kravstor? Anonymkode: 3d9b1...f3b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Har en kamerat på 35 med normalt ansikt, normalvektig utrent kropp og rundt 500.000 i årslønn. 2-roms leilighet og jobb som absolutt ikke lyser status. Han klarte å ha sex med 30 Tinder-damer på 87 dager. Han bodde i Oslo, da. Anonymkode: 90613...71e
Okapi Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Det iallefall vanskelig for normale menn. Sånn jeg ser det, har du egentlig tre alternativer: Ultrasmøre deg med tålmodighet. Hvis 1% av kvinnene sveiper deg til høyre, får du jo sikkert en match du kan leve med om du bare holder på lenge nok. Bli griselekker. Bruk masse tid og penger på å trene og jåle deg opp, til damene finner deg tilstrekkelig bedårende. Bli abnormal, som meg. Kommer ikke i nærheten av kjekkasene, men med en nisjestil får du sannsynligvis en del flere likes enn hvis du er en... hva heter det for menn? Grå rotte?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en kamerat på 35 med normalt ansikt, normalvektig utrent kropp og rundt 500.000 i årslønn. 2-roms leilighet og jobb som absolutt ikke lyser status. Han klarte å ha sex med 30 Tinder-damer på 87 dager. Han bodde i Oslo, da. Anonymkode: 90613...71e Ingen toppturer? Anonymkode: 4fb5c...224 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 For unge menn er det stort sett svært vanskelig, for eldre menn er det nok litt lettere i hvertfall. Det spørs om det er noe vits å holde på med tinder hvis du har prøvd uten at det har fungert for deg. Det sier seg vel egentlig selv. Menn sveiper mer enn 60% til høyre, kvinner noen få %. Det betyr jo i praksis at noen få menn stikker av med alt. Anonymkode: 31c31...218
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Har ikke tinder, men det må jo være noe som gjør at du ikke skiller deg ut så mye? Og det er vel gjerne sånn på nettet at man legger mest merke til de som skiller seg ut, siden det blir en slags sjø av mennesker. Anonymkode: 098a2...532
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier seg vel egentlig selv. Menn sveiper mer enn 60% til høyre, kvinner noen få %. Det betyr jo i praksis at noen få menn stikker av med alt. Om kvinner sveiper 1 av 50 til høyre, så er jo ikke det synonymt med at de sveiper de samme mennene. Anonymkode: 4fb5c...224
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om kvinner sveiper 1 av 50 til høyre, så er jo ikke det synonymt med at de sveiper de samme mennene. Anonymkode: 4fb5c...224 Nei, men det er sannsynlig. Tinder har ikke publisert tall på dette, men OkCupid har, og det har blitt gjort uavhengig forskning på det. Kvinner har jevnt over ganske samkjørt smak. Anonymkode: 402ef...9f2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Om kvinner sveiper 1 av 50 til høyre, så er jo ikke det synonymt med at de sveiper de samme mennene. Det er mer enn 1 av 50 som får likes ja, men det er ikke snakk om 49 av 50 for å si det mildt 😎 Anonymkode: 31c31...218
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 I mine øyne er ikke normale menn på tinder. Anonymkode: 059ca...812
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en kamerat på 35 med normalt ansikt, normalvektig utrent kropp og rundt 500.000 i årslønn. 2-roms leilighet og jobb som absolutt ikke lyser status. Han klarte å ha sex med 30 Tinder-damer på 87 dager. Han bodde i Oslo, da. Anonymkode: 90613...71e Og den reelle sannheten er at han egentlig er kjekk, trent, men uten å se helt syntetisk fitness-frelst ut, tjener bra og har gjort noen fornuftige investeringer og har romslig økonomi og en fin leilighet i Oslo, uten at du erkjenner eller registrerer noe av dette. Helt normale menn i dating-situasjon er gjerne attraktive menn som ikke er akkurat hennes type. Normale menn er som incels å regne i den virkelige tinderverden. Anonymkode: 6358d...a2f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en kamerat på 35 med normalt ansikt, normalvektig utrent kropp og rundt 500.000 i årslønn. 2-roms leilighet og jobb som absolutt ikke lyser status. Han klarte å ha sex med 30 Tinder-damer på 87 dager. Han bodde i Oslo, da. Anonymkode: 90613...71e Ren statistikk sier at det må ligge et enormt antall likes, og matcher, for å møte så mange. I tillegg må han vel ha møtt et antall som ikke ville ligge? Anonymkode: 4fb5c...224
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ren statistikk sier at det må ligge et enormt antall likes, og matcher, for å møte så mange. I tillegg må han vel ha møtt et antall som ikke ville ligge? Anonymkode: 4fb5c...224 Du må skjønne at en mann en kvinne har friendzonet som blir omtalt som helt normal, egentlig er meget attraktiv og ettertraktet, uten at hun finner noe spesielt tiltrekkende med han. Dummeste jeg har hørt på lenge den storyen der, og hun er nok ganske air head dessverre. Anonymkode: 6358d...a2f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 Den typen kvinne du vil ha er den typen kvinner alle vil ha. Så det betyr at de kan velge og vrake, og da velger de jo sefølgelig de beste og mest attraktive mennene. En mann med 3 matches velger den beste av de tre. En kvinne med 40 matches velger den beste av de 40. Eneste forskjellen er at kvinner har mer å velge mellom. Er ikke noe mer komplisert en det, det er jo sånt alle gjør uavhengig om de er menn eller kvinne. Anonymkode: 965fd...088 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 Er det ikke nok sytetråder om dette nå? Enten så jobber man med kropp, fremstilling og personlighet, eller så tar man til takke med det man får. Dette er ikke vanskelig 🙄 Anonymkode: e2f57...0ee
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #16 Skrevet 8. august 2020 5 timer siden, Okapi skrev: Det iallefall vanskelig for normale menn. Sånn jeg ser det, har du egentlig tre alternativer: Ultrasmøre deg med tålmodighet. Hvis 1% av kvinnene sveiper deg til høyre, får du jo sikkert en match du kan leve med om du bare holder på lenge nok. Bli griselekker. Bruk masse tid og penger på å trene og jåle deg opp, til damene finner deg tilstrekkelig bedårende. Bli abnormal, som meg. Kommer ikke i nærheten av kjekkasene, men med en nisjestil får du sannsynligvis en del flere likes enn hvis du er en... hva heter det for menn? Grå rotte? Dette virket faktisk på meg, kjenner jeg. Eller kanskje det var humoren. Hvem vet. Anonymkode: 6c335...cf9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #17 Skrevet 8. august 2020 Jeg er kvinne på tinder, og finner få menn som virker normalt oppegående. Men jeg bor i en liten by, jeg har inntrykk av at det er lettere i større byer. Tips; ta bilder der du smiler og ser i kamera, uten solbriller på. Skriv en fin tekst, og ikke rakk ned på visse typer kvinner i teksten, det virker bare usympatisk. Anonymkode: acab4...743
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå